استاندار و نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه درگذشت پدر شهیدان «نجفی» را تسلیت گفتند

آیت الله «علما» و «صحرایی» با صدور پیام مشترکی درگذشت «محمد علی نجفی» پدر شهیدان «ابراهیم و حمزه نجفی» را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۵۷۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ - 21March 2023

استاندار و نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه درگذشت پدر شهیدان «نجفی» را تسلیت گفتندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه و «محمد طیب صحرایی» استاندار با صدور پیام مشترکی درگذشت مرحوم «محمد علی نجفی» پدر شهیدان «ابراهیم و حمزه نجفی» را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

"انالله و انا الیه راجعون"
خانواده محترم شهیدان والامقام نجفی
عروج پدری دلسوز و مجاهد پرور حاج محمد علی نجفی از نمونه‌های بارز صبر و ایثار و پدر شهیدان معظم ابراهیم و حمزه نجفی موجب تالم و تاثر فراوان شد.
بی شک همت و تلاش آن پدر عزیز و بزرگوار در تربیت فرزندانی مومن، انقلابی و ولایتمدار که با مجاهدت کم نظیر خود پرچم جهاد و شهادت را در صراط مستقیم الهی و در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به اهتزار درآوردند برای همیشه ماندگار خواهد بود.
اینجانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدان والامقام نجفی و مردم گرانقدر استان، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفور علو درجات عالی و برای بازماندگان اجر و پاداش الهی را مسالت می‌نماییم.

شهید «حمزه نجفی» آبان سال ۱۳۶۴ و شهید «ابراهیم نجفی» اردیبهشت سال ۱۳۶۶ در مقابله با دشمن بعثی در جبهه‌های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار