اجرای نمایش «یادگاری» در موزه دفاع مقدس خرمشهر

نمایش خیابانی «یادگاری» در قالب پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور پس از اجرا در یادمان‌های شهدای هویزه و شلمچه به موزه جنگ خرمشهر رسید.
کد خبر: ۵۷۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ - 21March 2023

اجرای نمایش «یادگاری» در موزه دفاع مقدس خرمشهربه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، نمایش خیابانی «یادگاری» در قالب پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور پس از اجرا در یادمان‌های شهدای هویزه و شلمچه به موزه جنگ خرمشهر رسید.

پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان‌نور که از ۲۰ اسفند در یادمان فتح‌المبین شروع به کار کرد با اجراهای هنرمندان برتر و منتخب همچنان در یادمان‌ها ادامه دارد.

نمایش خیابانی «یادگاری» به نویسندگی و کارگردانی «احمد مسافری» کاری از هنرمندان استان خوزستان پس از اجرای درخشان در یادمان‌های شلمچه، هویزه امروز در محوطه موزه جنگ خرمشهر اجرا شد و طبق برنامه‌ریزی به یادمان اروند آبادان می‌رود تا پذیرای مخاطبان باشد.

اجرای روایی این نمایش در موزه جنگ خرمشهر در حضور زائران راهیان‌نور استان‌های مازندران، بوشهر و لرستان بازتاب گسترده‌ای در میان مخاطبان داشت.

نمایش خیابانی «یادگاری» کاری از گروه تئاتر اروند و انجمن هنرهای نمایشی خرمشهر است که «احمد مسافری» و «احمد طاهریان‌پور» در آن ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها