نماینده مردم تهران در مجلس:

بار عمده بحران‌ها روی دوش هلال‌احمر است

رفیعی با بیان اینکه بار عمده بحران‌ها روی دوش اعضای ایثارگر هلال‌احمر است، گفت: هلال‌احمر ایران امروز در دنیا قدرت‌نمایی می‌کند و نام ایران در بین تمام جمعیت‌های ملی به نیکی و کارآمدی یاد می‌شود.
کد خبر: ۵۸۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ - 26March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «سمیه رفیعی» نماینده مردم تهران و عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر، ظهر امروز  در جلسه ستاد نوروزی جمعیت هلال احمر که با حضور آیت الله «سید محمد علی آل‌هاشم»  امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همراه بود، اظهار داشت: بار عمده بحران‌ها روی دوش اعضای ایثارگر هلال‌احمر است. هلال‌احمر ایران امروز در دنیا قدرت‌نمایی می‌کند و نام ایران در بین تمام جمعیت‌های ملی به نیکی و کارآمدی یاد می‌شود.

رفیعی با بیان اینکه آیت الله آل‌هاشم در تبریز و آذربایجان‌شرقی جزو ائمه جماعاتی هستند که موجب افزایش سرمایه و بازیابی اعتماد اجتماعی در بین مردم شده است، گفت: به سبب فعالیت‌های زیست‌محیطی که داشته و دارم، کمتر نظرات را دیده‌ام که اینگونه در مسائل زیست‌محیطی به صورت ریشه ای به موضوعات نگاه کند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه آیت الله آل‌هاشم همواره در مسائل زیست‌محیطی پیشتاز بوده اند، گفت: بار تعرضات به حریم و بستر رودخانه‌ها در مواقع بحرانی سنگینی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها