مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تاکید کرد؛

توسعه عمل صالح و کنشگری ایمانی با هدف ایجاد امت صالح

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در راهبرد اول در حوزه ایمان در زمینه عمل صالح، پرورش نسل صالح و ایجاد امت صالح اقدام می‌کنیم و از کنش‌های ایمانی حمایت به عمل می‌آوریم و راهبرد دیگر ما نیز نشر خوبی‌هاست.
کد خبر: ۵۸۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴ - 30March 2023

توسعه عمل صالح و کنشگری ایمانی با هدف ایجاد امت صالح

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «مهدی قدرتی»، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در چهارمین نشست از سلسله نشست‌های بررسی عملکرد ستاد نهضت پیشرفت بانوان در شهرستان‌ها که به صورت مجازی با حضور مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه برای سال جدید یک محور واحد برای برنامه‌ها در نظر گرفته‌ایم، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی داریم در حوزه عمل صالح و گفتمان‌سازی ورود کنیم.

وی با بیان اینکه سه راهبرد در این زمینه داریم، افزود: راهبرد اول ایمان است و دو راهکار در این زمینه در نظر گرفته شده است که شامل بحث‌های آموزشی در قالب کارگاه‌های مجازی و تولید محتوا و حمایت از کنش‌های ایمانی در جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: معتقدیم برای ظهور حضرت مهدی(عج) مردم باید ظهور و بروز داشته باشند و وقتی این اتفاق می‌افتد که عمل صالح رواج یابد، لذا در راهبرد اول در حوزه ایمان در زمینه عمل صالح، پرورش نسل صالح و ایجاد امت صالح اقدام می‌کنیم و از کنش‌های ایمانی حمایت به عمل می‌آوریم و راهبرد دیگر ما نیز نشر خوبی‌هاست.

قدرتی عنوان کرد: جهاد تبیین، جمعیت و فرزندآوری و عفاف و حجاب از جمله اقداماتی است که در دستور کار خود قرار داده‌ایم و در واقع مهمترین اتفاقی که باید در جامعه پیش ببریم توسعه عمل صالح و کنشگری ایمانی است و تاکنون همگرایی خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها