اولین فرمانده سپاه در استان مازندران:

دوازدهم فروردین عصاره و خلاصه ۲۲ بهمن است

حجت الاسلام «عبدالاحد» گفت: ۱۲ فروردین عصاره و خلاصه ۲۲ بهمن سال ۵۷ است و ۹۸.۲ درصد مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند.
کد خبر: ۵۸۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ - 31March 2023

دوازدهم فروردین عصاره و خلاصه ۲۲ بهمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «عبدالحمید عبدالاحد» اولین فرمانده سپاه در استان مازندران  در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری (س) اظهار داشت: همسر پیامبر اکرم (ص) بانوی با عظمت، فداکار، مخلص، متصل به صفت صبر، بردباری و الگوی بانوان در سطح جهان به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه دانشگاه دین همت، شجاعه، صداقت، صبر و غیرت می‌خواهد، افزود: در این دانشگاه باید ظزفیت داشته باشیم تا موفق شویم.

حجت الاسلام عبدالاحد ادامه داد: امروز همه ما باید به لیاس بصیرت و شجاعت باشیم تا ارزش‌های مسیر زندگی را حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: ما با پیروی از قرآن کریم و اهل بیت (ع) با ظالمان و مستکبران برخورد می‌کنیم و دمار از روزگار فاسقین و ظالمین درخواهیم آورد چراکه ما مسئولیم.

اولین فرمانده سپاه در استان مازندران با عنوان اینکه همت، شجاعت، توحید و حضور در صحنه از جمله انتظارات مردم از نیرو‌های مسلح است، بیان کرد: ۱۲ فروردین عصاره و خلاصه ۲۲ بهمن سال ۵۷ است و ۹۸.۲ درصد مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند.

حجت الاسلام عبدالاحد با بیان اینکه امام زمان (عج) راهگشا و راهنمای ملت است، تصریح کرد: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی عصاره خون شهیدان است و این نظام در سایه توجه بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه امروز در سایه عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) با استکبار و استعمار مقابله خواهیم کرد، گفت: قرآن در سایه هدایت، ما را به عزت و سربلندی رسانده است.

اولین فرمانده سپاه در استان مازندران با توصیه بر اینکه وصیت نامه امام (ره) را  بخوانیم، خاطرنشان کرد: پبام امام در این وصیت نامه آمده است و رهنمود امام باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها