مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

بیش از ۱۲ هزار مسافر از خدمات هلال احمر زنجان بهره‌مند شدند

«موسوی» گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان ۱۲ فروردین ماه امسال ۱۲ هزار و ۶۳۷ مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر در سطح استان بهره‌مند شده اند.
کد خبر: ۵۸۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ - 02April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، سید «قاسم موسوی» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پست خدمات بشردوستانه در سطح استان زنجان، از ۲۵ اسفند با شعار جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی آغاز به کار کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: ۹ پست در استان زنجان روزانه از ساعت ۱۰ صبح تا افطار برای مسافران خدمات بشردوستانه ارائه می‌دهند.

وی گفت: در این مدت بیان شده ۱۲ هزار و ۶۳۷ مسافر نوروزی در استان از خدمات متنوع ۵۳۸ نفر از اعضای جوانان در این پست‌ها استفاده کرده‌اند.

موسوی تاکید کرد: از این تعداد مسافر نوروزی بهره‌مند از خدمات بشردوستانه، ۵ هزار و ۹۳۲ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت پست‌های ثابت استفاده کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: ۳ هزار و ۲۹۵ نفر نیز از خدمات و مهارت‌های امدادی و بشر دوستانه چهار اکیپ سحاب (سفیران حمایت‌های امدادی – بشردوستانه) بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: ۳ هزار و ۱۰۶ کودک نیز از فضای دوستدار کودک در پست‌های خدمات بشردوستانه استفاده کرده‌اند.

موسوی با بیان اینکه در پست‌های خدمات بشردوستانه پویش «بهرفت» راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: این پویش با هدف بهبود رفتار‌های ترافیک‌ساز است که ۳ هزار و ۱۰۶ نفر از مسؤولان استانی، شهرستانی و مسافر نوروزی به این پویش ملحق شده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوری کرد: در کنار پست‌های خدمات بشردوستانه خیمه نماز نیز برای مسافران راه‌اندازی شده که می‌توانند در این خیمه‌ها نسبت به اقامه نماز اقدام کنند که تاکنون نیز ۸۶۵ نفر استقبال کرده‌اند.

وی گفت: در کنار همه فعالیت‌های بیان شده، اعضای جوانان اقدام به راهنمایی ۱۱۱ مسافر در مورد مخاطرات زیست محیطی و توزیع ۲۹۴ اقلام زیست محیطی توزیع کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها