معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خبر داد؛

اعمال محدودیت در ارائه خدمات ادارات به مراجعه‌کنندگان بی‌حجاب

«جانثاری» با اشاره به اینکه حجاب حداقل قانون و حداکثر حکم خداوند متعال است، گفت: در این راستا هیچ گونه اغماضی جایز نیست، محدودیت در ارائه خدمات ادارات به مراجعه کنندگان بی‌حجاب به طور جدی اعمال خواهد شد
کد خبر: ۵۸۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ - 03April 2023

اعمال محدودیت در ارائه خدمات ادارات به مراجعه کنندگان بی‌حجاببه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، بعدازظهر امروز (دوشنبه) چهاردهم فروردین‌، دومین نشست شورای اداری استان به صورت فوق‌العاده به منظور بررسی موضوع «حجاب و عفاف»، با حضور آیت‌الله مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار اصفهان، معاونین استاندار، رئیس کل دادگستری استان، فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد.

در این نشست «محمدرضا جانثاری» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان ضمن تبیین اقدامات دولت و دستگاه‌های اداری در موضوع حجاب و عفاف، اظهار داشت: در فتنه سال گذشته تمامی گسل‌هایی که می‌توانست به ضد انقلاب میدان دهد، فعال شد.

وی فتنه سال گذشته را نمونه بارزی از جنگ تمام عیار دشمن علیه ایران اسلامی خواند و افزود: هدف دشمن قطعاً تضعیف و براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

جانثاری با بیان اینکه تمرکز دشمنان در این فتنه بر موضوع زنان بود، عنوان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که با تضعیف اعتقادی می‌تواند نظام را ضعیف کند چرا که هویت اصلی مردم ما اعتقادی و دینی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه کلیدی‌ترین نقطه‌ای که دشمن بر آن دست گذاشته حجاب است، اظهار کرد: دشمن می‌داند، حجاب ویترین اسلامیت مردم ما است؛ لذا مسئله حجاب موضوعی نیست که بتوانیم به راحتی از آن گذر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر با جدیت و به صورت عاجل با این موضوع برخورد نشود زمان از دست خواهد رفت. موضع نظام کاملا روشن است؛ حجاب قانون خداوند و رعایت حجاب قانون جمهوری اسلامی است.

جانثاری با تأکید بر ورود جدی بر مسئله حجاب، بیان کرد: وزیر کشور دستورالعمل ۱۷ ماده‌ای را در خصوص حفظ حجاب و عفاف ابلاغ و تکلیف همه را روشن کردند اینگونه هیچ عذری باقی نخواهد ماند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه نباید به دشمن اجازه حمله به ارزش‌ها را دهیم، متذکر شد: دستگاه‌های اجرایی بایستی در نظر داشته باشند، شخص مدیر دستگاه، مسئول پاسخگویی به دستورالعمل ابلاغی از وزیر کشور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حجاب حداقل قانون و حداکثر حکم خداوند متعال است، گفت: در این راستا هیچ گونه اغماضی جایز نیست، محدودیت در ارائه خدمات ادارات به مراجعه کنندگان بی‌حجاب به طور جدی اعمال خواهد شد.

جانثاری افزود: از طرفی ضروری است برای افراد با حجاب برنامه داشته باشید و مورد تشویق قرار بگیرند. فرمانداران وظیفه اجرای این دستورالعمل را در شهرستان‌ها برعهده دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: به عنوان کسانی که وظیفه اداره و مدیریت استان را برعهده دارند بایستی با جدیت در امر حجاب ورود کنیم تا حکم خداوند جاری شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر در این زمینه کوتاهی کنیم نمی‌توانیم جواب خون شهدا را بدهیم. نظام اراده کرده این موضوع را مهار کند این اراده نظام به دست ما مدیران، مسئولان و کارشناسان اعمال خواهد شد.

جانثاری یادآور شد: بدانید مردم مؤمن و متدین هر موقع بدانند خدمتگزاران نظام برای رضایت خداوند وارد عمل شده‌اند از سربازان خود حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار