کارشناس مسائل غرب آسیا:

رژیم صهیونیستی در حال تقلا برای استمرار حیات خود است

رویوران گفت: رژیم صهیونیستی امروز در شرایطی قرار دارد که بیش از هر زمان دیگری در حال دست و پا زدن برای استمرار حیات خود است که قطعا منجر به استمرار این رژیم موقت نمی‌شود.
کد خبر: ۵۸۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ - 04April 2023

رژیم صهیونیستی در حال تقلا برای استمرار حیات خود استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «حسین رویوران» کارشناس مسائل غرب آسیا امروز (سه‌شنبه) در دومین جلسه سیاست‌گذاری روز جهانی قدس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند «تجربه مقاومت و نبرد از غزه باید به کرانه باختری انتقال پیدا کند» که در این صورت نابودی رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری رقم خواهد خورد.

رویوران خاطرنشان کرد: معتقدم اگر این مهم زودتر اتفاق بیافتد ما شاهد زوال زودتر از موعد رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود. رژیم صهیونیستی امروز در شرایطی قرار دارد که بیش از هر زمان دیگری در حال دست و پا زدن برای استمرار حیات خود است که قطعا منجر به استمرار این رژیم موقت نمی‌شود.

کارشناس مسایل خاورمیانه بیان کرد: روزی نیست که صهیونیست‌ها جنایت ضد بشری مرتکب نشوند و مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون نکشند که امیدوارم شاهد پایان عمر این رژیم غاصب باشیم.

رویوران تصریح کرد: شرایط معنوی و ایمانی غزه نسبت به کرانه باختری متفاوت است، زیرا در کرانه باختری سکولاریسم حاکم است و همان طور که عرض کردم اگر تجربه نبرد از غزه به کرانه باختری انتقال پیدا کند، شاهد پایان زودهنگام عمر رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار