یادداشت/ رسول شادمانی

چالش سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی

تازه‌ترین عملیات مقاومتی ضد صهیونیستی در «تل‌آویو» با برجای گذاشتن دو زخمی شکست سرویس امنیتی این رژیم اشغالگر را بیش از پیش آشکار کرده است.
کد خبر: ۵۸۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰ - 05April 2023

آشکار شدن شکنندگی سرویس امنیتی رژیم صهیونیستیگروه بین‌الملل دفاع‌پرس - رسول شادمانی؛ تازه‌ترین عملیات ضد صهیونیستی که توسط رزمندگان مقاومت در تل‎آویو انجام و به زخمی شدن دو سرباز اسرائیلی منتهی شد را می‌توان شکستی کامل برای سرویس امنیتی این رژیم اشغالگر و نامشروع دانست که باردیگر ضعف و ناتوانی نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی آن‌ها را به رخ جهانیان و مردم منطقه کشیده است. زیرا اگر نگاهی کلی و گذرا به سابقه این حملات داشته باشیم متوجه می‌شویم که این اقدامات از سابقه نسبتا طولانی برخودر بوده و صهیونیست‌ها هم تا امروز از مهار و کنترل آن ناتوان بودند.

جنبش «حماس» امروز صبح در خبری با استقبال از انجام عملیات مقاومتی جدید در «تل‌آویو» پایتخت رژیم صهیونیستی که به دنبال آن دو نظامی این رژیم اشغالگر زخمی شدند این عملیات را پاسخی قوی و مناسب به جنایت‌های تمام نشدنی نظامیان متجاوز رژیم صهیونیستی دانست. به خصوص اینکه در روز‌های اخیر اخبار تائید نشده‌ای از آمادگی نظامیان رژیم صهیونیستی برای انجام حمله به مسجد الاقصی منتشر شده است. امری که اگر رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد و شاهد یورش مجددا صهیونیست‌ها به این مکان مقدس مسلمانان باشیم باید انتظار انتفاضه‌ای جدید را داشته باشیم.

انتشار اخبار زخمی شدن دو نظامی رژیم صهیونیستی پس از آن صورت گرفت که کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم در خبری فوری اعلام کرد که امروز سه‌شنبه دو نظامی در حمله‌ای که با استفاده از سلاح سرد و در شهرک «ریشون لتسیون» در نزدیکی «تل‌آویو» صورت گرفته زخمی شدند و حال یکی از این نظامیان وخیم گزارش شده است. البته نظامی دیگری هم که در جریان این حمله زخمی شده در بیمارستان به سر می‌برد.

البته همانند همیشه رسانه‌های عبری زبان در گزارش‌هایی از زبان فرمانده منطقه مرکزی پلیس رژیم صهیونیستی مدعی شدند که عامل این عملیات که یک جوان ۲۰ ساله بوده بازداشت شده است. ضمن اینکه سن این جوان ۲۰ سال نیز اعلام شده که ساکن شهر الخلیل بوده است. موضوعی که نشان می‌دهد که جوانان و حتی نوجوانان به مبارزان فلسطینی پیوستند و علیه اشغالگری و ظلم و ستم صهیونیست‌ها دست به مبارزه می‌زنند.

حال وضعیتی که موجب شده تا خبر این عملیات مقاومتی در ساعات ابتدایی صبح امروز منتشر شود تداوم و ادامه داشتن عملیات‌های مقاومتی مبارزان و رزمندگان فلسطینی علیه اشغالگران صهیونیست است. موضوعی که از ابتدای اشغال سرزمین‌های فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها اغاز شده و تا امروز هم همچنان با قدرت ادامه داشته و در این میان از کنترل و مهار آن ناتوان بودند و به همین دلیل در ماه‌های اخیر شاهد هستیم که به موازات افزایش خشونت نظامیان صهیونیست علیه مردم فلسطین میزان و شدت این حملات نیز به شدت افزایش پیدا کرده است.

اما در این میان موضوعی که بسیار جالب توجه بوده و اهمیت ماجرا را بیش از پیش نشان می‌دهد محل انجام این عملیات است. زیرا بر اساس اخبار و گزارش‌هایی که رسانه‌های صهیونیستی منتشر کردند محل این عملیات مقاومتی منطقه‌ای بوده که در ان چندین پایگاه نظامی وجود داشته و پر از نظامیان صهیونیست بوده که این امر نشان‌دهنده موفقیت آمیز بودن نفوذ مبارزان فلسطینی در این منطقه و طراحی و اجرای این عملیات بوده است.

حال شاهد هستیم که این عملیات حاوی پیامی تلخ و ترسناک برای نظانیان و فرماندهان صهیونیست است که آن‌ها حتی در مناطق نظامی و امنیتی خود نیز از تیغ برنده عملیات‌های مقاومتی رزمندگان و مبارزان فلسطینی درآمان نیستند و هر زمانی که نیرو‌های مقاومت فلسطینی اراده کنند می‌توانند ضربات سخت و دردناکی را به آن‌ها وارد کنند.

در حقیقت تداوم و ادامه‌دار بودن این عملیات‌های مقاومتی توسط نیرو‌ها و رزمندگان فلسطینی علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست را باید پاسخی واضح و روشن به تجاوز‌ها و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی و شهرکنشینان آن علیه مردم و ملت مظلوم فلسطین دانست.

در پایان باید گفت تداوم و گسترش عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها که در ماه‌های اخیر شدت فراوانی هم به خود گرفته را می‌توان زنگ خطری جدی و هشداری به سران و مقامات تل آویو دانست که در صورت ادامه دار بودن ظلم و ستم آن‌ها علیه فلسطینیان باید خود را برای روز‌هایی سخت‌تر و عملیات‌های بیشتر و گسترده‌تر آماده کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار