معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

دشمنان به دنبال تخریب باور های ارزشی و دینی ما هستند

سرهنگ پاسدار برین گفت:دشمنان نمی‌خواهند برنامه‌های فرهنگی برگزار شود و به دنبال تخریب باورهای ارزشی و دینی ما هستند.
کد خبر: ۵۸۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ - 06April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جشن «روزه اولی‌ها» ویژه دختران ۹ ساله همراه با اقامه نماز، هم‌خوانی سرود روزه اولی‌ها و با ضیافت افطاری شب میلاد کریم اهل بیت (ع) با حضور مسئول حفاظت اطلاعات سپاه صاحب الامر (عج)، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) و معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) در هتل لاله برگزار شد.

این مراسم باحضور زینت‌بخش دختران ۹ ساله فرزندان پاسداران سپاه صاحب‌الامر (عج) استان برگزار شد و در پایان به کلیه شرکت‌کنندگان بسته فرهنگی اهدا شد.

سرهنگ حمزه برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این مراسم ضمن تبریک آغاز تکلیف روزه داری به روزه اولی ها اظهار داشت: با فرارسیدن ماه زیبای رمضان، برای نوجوانان پسر و دختری که امسال برای اولین بار تکلیف روزه را در زندگی خود تجربه می‌کنند، تحمل گرسنگی و تشنگی ممکن است سخت به نظر برسد اما اشتیاق عبادت و نزدیکی به خداوند و بهره گیری از الطاف الهی شوق روزه را زیاد می کند.

وی گفت: روزه موجب افزایش صبر در انسان می شود و انجام این اعمال عبادی است که باعث می‌شود در ماه رمضان احساس آرامش داشته باشیم. همچنین روزه موجب می شود مسلمانان تشویق شوند روزهای خود را به جای انجام فعالیت های غیر مفید مانند بازی یا انجام فعالیت هایی که موجب پریشانی می‌شود، به خواندن قرآن سپری کنند.

سرهنگ برین افزود: همه این زمینه ها و فرصت هایی که خدای مهربان برای ما فراهم می کند برای این است که بتوانیم بنده خوبی باشیم و اطاعت پذیری را تمرین کنیم و قطعا ماه مبارک رمضان یکی از فرصت های تمرین بندگی است. اگر شما با این تمرین بندگی، شروع خوبی داشته باشید اینده خوبی برایتان ترسیم می شود. از ورودی های بندگی خدا تکلیف روزه اولی است و شروع خوب می تواند پایان خوبی را به ارمغان بیاورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای تخریب ارزش ها و باورهای دینی عنوان کرد: دشمنان نمی خواهند دورهمی ها و نشست ها و برنامه های فرهنگی برگزار شود و به دنبال تخریب باور های ارزشی و دینی ما هستند. همچنان که در سال گذشته در کشور آشوب بپا کردند تا بتوانند این حجاب و عفاف و پوشش و عفت و پاکدامنی را از دختران و پسران ما بگیرند اما الحمدلله به مدد خدای متعال این اتفاق نیفتاد و ما باید تلاش کنیم از این عفاف و پوشش و باورها و ارزش ها دفاع کنیم و این فرهنگ زیبای ایرانی اسلامی را به جامعه جهانی هم معرفی نماییم.

سرهنگ برین در پایان گفت: امروز انقلاب اسلامی طلایه دار حفظ ارزش های اسلامی است و انشالله به برکت خون شهدا و در رأس آنها شهیدسلیمانی عزیز، این نگاه ارزشی را به دنیا منتقل کنیم و مدافع حقوق ارزش ها و انقلابمان و اسلام باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار