رئیس هیات امنای کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تاکید کرد؛

ضرورت تقویت خدمات فرهنگی در کنار رفع فقر و خودکفایی مددجویان

آیت‌الله کازرونی بر ضرورت تقویت خدمات فرهنگی در کنار رفع فقر و خودکفایی مددجویان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۸۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۸ - 07April 2023

ضرورت تقویت خدمات فرهنگی در کنار رفع فقر و خودکفایی مددجویانآیت‌الله محسن کازرونی رئیس هئیت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: در سیره ائمه معصومین (ع) بر ضرورت برخورد خوش، عمل متعهدانه و ادای حقوق در مواجهه با فقرا و نیازمندان بسیار تاکید شده است.

آیت‌الله کازرونی با بیان اینکه ارائه خدمات به مددجویان در کمیته امداد همراه با کرامت و عزت نفس انجام می‌شود، ادامه داد: حقی که مردم به گردن حاکیمت دارند و حقی که حاکمیت بر گردن مردم دارد و حقی که مردم بر گردن مردم دارند باید ادا شود.

رئیس هیات امنای کمیته امداد خواستار مدیریت صحیح در مواجه با احتیاجات مددجویان شد و گفت: باید در مقابل مطالبات مردم در فضای کمیته امداد، رعایت همه جوانب انجام شود.

وی بر اهمیت تقویت خدمات فرهنگی در کنار رفع فقر و خودکفایی مددجویان تاکید کرد و افزود: اجرای طرح اطعام نیازمندان در کمیته امداد به تأسی از کریم اهل بیت(ع) انجام می‌شود.

آیت‌الله کازرونی به دستگیری و حفظ آبروی نیازمندان پیش از هجوم فقر و نیاز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: خداوند بلندمرتبه را شاکریم که مسئولان نظام همواره نسبت به عملکرد کمیته امداد اظهار رضایت کرده‌اند

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار