فرمانده سپاه کربلا:

هنرمندان پیشانی جامعه اسلامی هستند/ شهید «آوینی» ممتاز و بی‌نظیر است

سردار «مسلمی» با بیان اینکه شهید «سید مرتضی آوینی» ممتاز و بی‌نظیر است، گفت: انتساب به این شهید هم افتخار است و هم وظیفه‌ها را سنگین می‌کند.
کد خبر: ۵۸۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ - 08April 2023

هنرمندان پیشانی جامعه اسلامی هستند/ شهید «آوینی» ممتاز و بی‌نظیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در مراسم روز هنر انقلاب اسلامی، روز قشر بسیج هنرمندان که در مجتمع فرهنگی ورزشی برق مازندران برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهید آوینی و تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن اظهار داشت: انتساب به این شهید هم افتخار است و هم وظیفه‌ها را سنگین می‌کند.

وی افزود: امروز شهید آوینی در هر عرصه‌ای از هنر ممتاز و بی‌نظیر است و بعد از ایشان در هنر کسی نتوانسته جایش را پرکند و شما هنرمندان انقلابی و متعهد مازندران منتسب به این شهید هنرمند به خود ببالید و خودتان را نسبت به خواسته شهید آوینی وفق دهید.

سردار مسلمی خطاب به هنرمندان تصریح کرد: شما هنرمندان به واسطه جایگاه ارزشمندی که در جامعه دارید باید قدردان باشید که خیلی‌ها می‌خواهند شما را از راه و مسیر و عشق‌تان جدا کنند و در این وانفسای فرهنگی نباید دچار لغزش شوید.

فرمانده سپاه کربلا تأکید کرد: امروز شما هنرمندان پیشانی جامعه اسلامی هستید و قشر جوان به شما مراجعه می‌کنند و بدون اینکه شما را ببینند ایده، عقیده، هنر، خصوصیات، رفتار و اخلاقیات شما را می‌پسندند که وظیفه خیلی مضاعف و سنگین‌تر می‌شود و اگر خودتان را حفظ نکنید به واسه لغزش‌ها جمع زیادی که شما را انتخاب کردند نیز منحرف می‌شوند.

سردار مسلمی با بیان اینکه هنرمندان وظیفه بسیار سنگینی دارند و بواسطه هنرشان طالب دارند، تأکید کرد: راه اسلام ناب، ادمه اطهار، معصومین و شهدا را پیش بگیرید که انحرافی در آن نیست و اگر برخی سیاسیون راه شهید آوینی، چمران و معصومین را می‌رفتند در آن انحرافی نبود.

فرمانده سپاه کربلا با تبریک روز قشر بسیج هنرمندان و بیان اینکه قشر هنرمندان کمترین برخورداری را در بین اقشار دیگر دارند، گفت: اگر مسئولین به هنر متعهد انقلابی اعتقاد داشته باشند سرمایه گذاری ما در این بخش چندین برابر بود و این درحالیست که دشمن سرمایه گذاری خودش را کرده و از آن بهره برداری می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار