عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

مجلس گام اول را برای تحقق شعار سال با سیاست انقباضی بودجه برداشت/ سال جاری شاهد تصویب قوانین ویژه‌ای در حوزه تولید خواهیم بود

حسن‌پور بیگلری گفت: نگاه مجلس به شعار سال یک نگاه ویژه است و گام اول را در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ با عدم افزایش سقف بودجه پیشنهادی دولت، کاهش مالیات‌ها، تولید، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و انقباضی کردن بودجه برداشت.
کد خبر: ۵۸۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۳ - 12April 2023

مجلس گام اول را برای تحقق شعار سال با سیاست انقباضی بودجه برداشت/ سال جاری شاهد تصویب قوانین ویژه‌ای در حوزه تولید خواهیم بود«شهباز حسن‌پور بیگلری» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به راهکارهای عملی لازم برای تحقق شعار سال، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی دو وظیفه قانوگذاری و نظارت را برای تحقق شعار سال بر عهده دارد که نقش اساسی در راستای تحقق شعار سال دارد.

حسن‌پور بیگلری خاطرنشان کرد: همان‌طور که ریاست مجلس شورای اسلامی در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند، نمایندگان مجلس آمادگی کامل برای همکاری، تعامل و همفکری با دولت را برای تحقق شعار سال، ثبات بازار ارز و رشد تولید دارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه مجلس به شعار سال یک نگاه ویژه است و گام اول را در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ با عدم افزایش سقف بودجه پیشنهادی دولت، کاهش مالیات‌ها، تولید، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و انقباضی کردن بودجه برداشت.

وی افزود: در طول سال جاری ان‌شالله با تصویب قوانین ویژه‌ای در راستای افزایش رشد تولید، حمایت از فعالان اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و تسهیلگری برای فعالیت دانش‌بنیان داریم و بسان چشمان بینای ملت ایران نظارت خود را دو چندان می‌کنیم تا مسئولان و دستگاه‌های دولتی هیچ‌گونه قانون‌گریزی نداشته باشند.

حسن‌پور بیگلری ادامه داد: مجلس شورای اسلامی افزایش شتابزده و انفجاری قیمت خودرو توسط شورای رقابت را برنمی‌تابد  و قطعاً از مجرای قانونی مانع از حرکت در مسیر مخالف شعار سال می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین از دولت انتظار داریم که حمایت از تولید را به عنوان یک اصل اساسی در همه فعالیت‌های خود لحاظ کند و در مسیر اصل ۴۴ قانون اساسی گام اساسی و موثر بردارد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار