دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان:

هدف دشمن بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به غیرت دینی است

شهریاری گفت: از اول انقلاب تفکرهایی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تعریف و تشکیل شده است که هدف از آن بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به غیرت دینی و ارزش‌های نظام اسلامی بوده است.
کد خبر: ۵۸۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ - 11April 2023

هدف دشمن بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به غیرت دینی استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «بهمن شهریاری» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی در شرایطی قرار گرفته که از خیلی از گذرگاه‌ها عبور کرده است.

وی با تأکید بر اینکه هر انقلابی بی مردم یک انقلاب موقت است، افزود: از اول انقلاب تفکرهایی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تعریف و تشکیل شده است که هدف از آن بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به غیرت دینی و ارزش‌های نظام اسلامی بوده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با اشاره به موضوع حجاب بیان کرد: حجاب صرفاً پوشش نیست بلکه از نگاه غرب حجاب یک سد است که اگر برداشته شود، دسترسی‌های دشمنان آزادتر و بهتر می‌شود.

شهریاری به وظیفه کلی دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: بر اساس ماده‌های ۲ و ۸۲۰، ۳۳ دستگاه مأموریت دارند که ارزش‌های ۱۸ گانه را برای مردم حفظ و نگهداری کرده و مشکلات را در چهارچوب قانون حل و فصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار