در پیام دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مطرح شد؛

دعوت از کتابداران و کارکنان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

رمضانی با صدور پیامی، از کتابداران و همکاران نهاد دعوت کرد، همچون گذشته، با حضور پرشور و دوشادوش مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی خود با با مردم مظلوم فلسطین را اعلام کنند.
کد خبر: ۵۸۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ - 13April 2023

دعوت از کتابداران و کارکنان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدسبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «مهدی رمضانی» دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور پیامی، از کتابداران و همکاران نهاد دعوت کرد، همچون گذشته، با حضور پرشور و دوشادوش مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی خود با با مردم مظلوم فلسطین را اعلام کنند.

متن پیام به شرح زیر است:

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ (قصص، ۵)

بار دیگر در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و یکی دیگر از یادگار‌های امام عظیم‌الشأن، یعنی روز جهانی قدس، هستیم. از مرداد ۱۳۵۸ و صدور پیام امام خمینی (ره)، که از قضا مانند این روز‌ها پس از حملات نیرو‌های اسرائیلی انجام شد، تحولات بسیاری رخ داده است. امروز دیگر مسئله فلسطین و محکومیت جنایت‌های این رژیم، نه موضوع اعراب یا مسلمانان، که دغدغه آزادی‌خواهان جهان است. رژیم صهیونیستی با چالش‌های داخلی و بین‌المللی روبرو است. اعتراضات بی‌سابقه در چند ماه گذشته، سران این رژیم را از تحلیل و تدبیر عاجز و دچار نوعی جنون کرده است؛ یورش وحشیانه به نمازگزاران مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان نشانه و پیامدی از آن است. اما هر قدر که اسرائیل در این مدت ضعیف و متزلزل شده است، گروه‌های فلسطینی و مقاومت قدرتمندتر شده‌اند، کما اینکه در همین مدت یکی از بزرگترین حملات چند سال اخیر به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به هتک حرمت قبله اول مسلمین انجام شد.

در این موقعیت حساس از کتابداران و همکاران عزیز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دعوت می‌کنم، همچون گذشته، با حضور پرشور و دوشادوش مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را اعلام کنند.

سلام خدا بر امام و شهیدان، مخصوصاً شهدای راه آزادی قدس و سیدالشهدای مقاومت، فرمانده نیروی قدس حاج قاسم عزیز، که صدر آرمانهایش آزادی قدس شریف و مسجدالاقصی بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار