رئیس بسیج جامعه زنان خبر داد:

همایش بین‌المللی «سه ساله‌های حسینی» با حضور بیش از 20 هزار کودک فردا برگزار می‌شود

رئیس بسیج جامعه زنان کشور از برگزاری همایش بین المللی «3 ساله‌های حسینی» خبر داد و گفت: این همایش فردا، با حضور بیش از 20 هزار کودک از داخل و خارج از کشورمان در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ - 16November 2015

همایش بین‌المللی «سه ساله‌های حسینی» با حضور بیش از 20 هزار کودک فردا برگزار می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، "مینو اصلانی"  رئیس بسیج جامعه زنان در خصوص همایش سه ساله های حسینی اظهار داشت: فردا همایش بزرگ و بین المللی «سه سالههای حسینی» در تهران و به صورت متمرکز در حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار می شود که بالغ بر 20 هزار نفر در این همایش شرکت میکنند.

وی ادامه داد: تعدادی از فرزندان خردسال مهمانان خارجی از جامعةالزهرا و جامعةالمصطفی نیز در این همایش شرکت میکنند، هدف از برگزاری این همایش این است که بتوانیم ارتباطی بین کودکان خردسال با فرهنگ عاشورا از طریق خردسال کربلا و کودکانی که در کربلا و در کاروان اسرا حضور داشتند برقرار کنیم و بتوانیم فرهنگ عاشورا را از کودکی منتقل کنیم.
 
رئیس بسیج جامعه زنان با بیان این مطلب که  در حاشیه این همایش غرفههای نمایشگاهی برپا شده است، افزود:   10 نفر از طلاب حوزه علمیه داستانهای قرآنی را برای کودکان نقل میکنند و دکلمهای توسط یکی از فرزندان شهدای مدافع حرم اجرا خواهد شد، همچنین نمایش میدانی بزرگ «اگر کنارت بودم» نیز در آنجا برگزار میشود.
 
اصلانی با اشاره به هم پیمانی کودکان سه ساله با حضرت رقیه در این همایش تصریح کرد: در این همایش خردسالان با حضرت رقیه(س) عهد و پیمان میبندند و یک برنامه جامع پیش بینی شده است که هم مادران و هم کودکان بتوانند از این برنامه بهره ببرند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار