یادداشت/ پوریا کریم‌پور

وحدت ملل اسلامی؛ پادزهر سرطان صهیونی

امسال در حالی راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شد که شعار آزادی قدس شریف را همه آزادیخواهان عالم سر دادند، نه تنها ملل اسلامی، بلکه همه آزادمردان و آزادزنان جهان امروز حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و تنفر روزافزونشان را بدون هیچ‌گونه واهمه‌ای از ابرقدرت‌ها اعلام می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۶ - 15April 2023

وحدت ملل اسلامی پادزهر سرطان صهیونیگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس_ پوریا کریم‌پور؛ امسال در حالی روز جهانی قدس برگزار شد که شعار آزادی قدس شریف را همه آزادیخواهان عالم سر دادند.

نه تنها ملل اسلامی، بلکه همه آزادمردان و آزادزنان جهان امروز حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و تنفر روزافزونشان را بدون هیچ‌گونه واهمه‌ای از ابرقدرت‌ها اعلام می‌کنند.

آرمان فلسطین امروز جغرافیایی به پهنه سه قاره آفریقا، آمریکا و آسیا را در برمی‌گیرد. مردم آمریکای لاتین که بعد از جوامع اسلامی بیشترین همبستگی را با مردم فلسطین داشته‌اند در جریان مسابقات جام جهانی بار دیگر اثبات کردند که هیچ قدرت رسانه‌ای قادر به تطهیر چهره پلید رژیم اشغالگر قدس نیست.

طی یک سال گذشته ملت ایران و شرایط حاکم بر رژیم اشغالگر قدس مصداق بارز آیه شریفه 54 سوره مبارکه آل عمران «وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ» است. در این آیه خداوند متعال به صراحت بیان می‌کند که مکر دشمنان به خودشان برمی‌گردد. ملت شریف ایران سال گذشته شاهد وضعیتی بود که با طراحی بسیار دقیق سرویس‌های جاسوسی برخی در داخل کشور دست به آشوب و هنجارشکنی زدند.

اما این توطئه خطرناک نه تنها از سر ملت شریف ایران گذشت، بلکه امروز دامان سردمداران رژیم صهیونیستی را گرفته است، تا جایی که خودشان به فروپاشی زودتر از موعد رضایت می‌دهند، فروپاشی درواقع امروز مهم‌ترین کلیدواژه افسران و بازنشستگان سرویس جاسوسی موساد است که رسانه‌های صهیونیستی چاره‌ای جز پرداختن به آن ندارند.

چهل و چهارمین روز جهانی قدس درحالی سپری شد که جبهه مقاوت در منطقه اقتدار خود را در نبرد با رژیم صهیونیستی به رخ همه سران کشورهای اروپایی و آمریکا کشاند، 230 شهید فلسطینی خونشان را به درخت تناور مقاومت تقدیم کردند تا رژیم صهیونیستی راه پیش و پس نداشته باشد، اگر بخواهد کوچک‌ترین حمله‌ای علیه مواضع مقاومت داشته باشد با سنگین‌ترین پاسخ‌ها مواجه می‌شود و اگر دست روی دست بگذارد، بحران‌های داخلی را نمی‌تواند کنترل کند.

جریان مقاومت در منطقه که امام راحل عظیم‌شأن در سال‌های دهه چهل بر آن تأکید داشتند تا مانع از توسعه رژیم صهیونیستی و ظلم آشکار شود امروز با رشادت‌های آزادمردانی همچون شهید سلیمانی به اوج قدرت و بازدارندگی اعجاب‌آفرینی مبدل شده است.

قطعاً تردیدی نیست که ادامه روند خشونت علیه مردم مظلوم فلسطین سرعت فروپاشی غده سرطانی از صحفه مختصان زمین را سعرت می‌بخشد، موضوعی که امام خامنه‌ای در یکی از دیدار‌های خود با مسئولان اشاره‌ای به آن داشتند و اعلام کردند که سردمداران رژیم صهیونیستی خودشان اصرار دارند زودتر از موعد اعلامی پایان عمر این رژیم را اعلام کنند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها