راهپیمایی روز قدس در کردستان آغاز شد

مردم مومن، انقلابی و روزه‌دار کردستان امروز جمعه همزمان با سراسر کشور، باشکوه‌تر از سال‌های قبل با سر دادن فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
کد خبر: ۵۸۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ - 14April 2023

راهپیمایی روز قدس در کردستان آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه ‌اقشار مختلف مردم در سنندج و سایر شهرهای استان کردستان ‌با شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» برای رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین ‌به گوش جهانیان آغاز شد.

با گذشت بیش از ۴۴ سال از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با ابتکار تاریخ‌‌‌ساز و تعیین‌‌‌کننده امام خمینی (ره)، مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف امروز به یک مسئله بین‌‌‌المللی و آرمان جهانی تبدیل شده ‌و موجبات وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را رقم زده و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی و جبهه حامی اشغالگری را علی رغم هیمنه پوشالی خود بیش از هر دوره تاریخی در ضعف و استیصال قرار داده است.

اکنون به چهل و چهارمین سالگرد انتخاب روز قدس رسیده‌ایم؛ همان روزی که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواسته که برای کوتاه کردن دست اسرائیل غاصب و پشتیبانان آن، به هم بپیوندند و از کلیه مسلمانان جهان دعوت کرده تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام کنند.

مردم انقلابی و ولایت مدار سنندج نیز با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، الله اکبر الله اکبر، یا ایها المسلمون اتحدوا، کردستانی بیدار است از اسراییل بیزار است، از دقایقی قبل ساعت ۱۰ صبح تجمع خود را از میدان آزادی این شهر شروع کرده و به سمت میدان انقلاب و سه راه حبیبی، محل تجمع راهپیمایان، در حال حرکت هستند.

سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین «تسخیری» از مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار