امام جمعه یاسوج:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس نشان‌دهنده بصیرت آنان است

آیت‌الله «حسینی» گفت: حضور حماسی و آگاهانه‌ مردم در راهپیمایی روز قدس نشان‌دهنده بصیرت آنان است.
کد خبر: ۵۸۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 14April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیت‌الله «سیدنصیر حسینی» امام جمعه یاسوج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: حضور حماسی و آگاهانه‌ اقشار مختلف مردم در راهپیمایی و مراسم گرامیداشت روز قدس نشان‌دهنده بصیرت آنان است.

وی با بیان اینکه اسرائیل خبیث‌ترین رژیم است که از انجام هیچ جنایتی کوتاهی نمی‌کند، افزود: اگر روز جهانی قدس نبود، رژیم صهیونیستی شعار خود مبنی بر «از نیل تا فرات» را عملی می‌کرد.

امام جمعه یاسوج به مناسبت‌های مختلف هفته پیش رو اشاره داشت و بیان کرد: روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی است که به این مناسبت از برادران ارتشی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هر سرزمینی نیروی نظامی نداشته باشد محکوم به شکست است، ابراز کرد امروز ارتش ما مقتدر و باعزت است و سپاه مقتدر ما ضربات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: ارتش و سپاه دو بال قدرتمند نظامی ایران اسلامی هستند که مقتدرانه از کشور دفاع می‌کنند.

حسینی با اشاره به حضور گستره مردم، جوانان و نوجوانان در مراسم شب‌های قدر، گفت: با وجود همه تلاش‌های دشمن، شکوه حضور جوانان را در این محافل دیدیم که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار