نمایش مقتدرانه دفاع از مردم مظلوم فلسطین در استان مرکزی

مردم مؤمن و روزه‌دار استان مرکزی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر مقتدرانه از مردم مظلوم فلسطین دفاع کردند و حماسه ای بی نظیر خلق نمودند.
کد خبر: ۵۸۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ - 14April 2023
نمایش مقتدرانه دفاع از مردم مظلوم فلسطین در استان مرکزیبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، جمعه آخر ماه رمضان که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) به نام روز جهانی قدس نام گرفته و امسال با حملات وحشیانه و یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی همراه شده که این نشانگر زیر پا گذاشتن همه خطوط قرمز امت اسلامی از سوی این رژیم جنایتکار جعلی صهیونیستی است.
 
مردم متدین، خداجو، بصیر، انقلابی و روزه‌دار استان مرکزی پیش از ظهر آدینه با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر نشان دادند که اهل حماسه سازی‌های بزرگ هستند و با مشت‌های گره کرده خود فریاد می‌زنند «فلسطین تنها نیست».
 
حماسه حضور مردم متدین و روزه‌دار دیارآفتاب در نقاط مختلف شهری و روستایی در راهپیمایی روز قدس بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهان زد که حامی رژیم غاصب صهیونیستی هستند.
 
حضور خانواده شهدا، ایثارگران، شهدای مدافع حرم، رزمندگان و جانبازان در کنار مسئولان ارشاد استانی و شهرستانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و شهرداران و سایر بخش‌های دولتی و اجرایی و خدماتی و نیز نظامی و انتظامی در راهپیمایی روز قدس استان مرکزی یکی از نکات قابل توجه است.
 
مردم دیار آفتاب در راهپیمایی باشکوه این روز، با شعارهایی همچون «ملت ما بیدار است، از آمریکا بیزار است»، «نصر من الله و فتح القریب» و «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود» نفرت و انزجار خود را از اسرائیل و استکبار جهانی اعلام کردند.
 
مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر اراک از ساعت ۹:۳۰ صبح با تجمع در میدان شهدا و اجرای سرود دانش آموزان آغاز و راهپیمایی رأس ساعت ۱۰:۳۰ از محل میدان شهدا آغاز و طی مسیر خیابان شهید رجایی، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان دکتر حسابی به سمت مصلای بیت‌المقدس برگزار شد و مراسم پایانی با سخنرانی آیت‌الله تلخابی عضو مجلس خبرگان رهبری و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه انجام گرفت.
 
راهپیمایی روز جهانی قدس در آشتیان برگزار شد
 
راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور با شکوه خاصی در آشتیان از میدان آزادی آغاز شده و با عبور از خیابان استقلال و بلوار امام خمینی (ره) به مصلی این شهرستان منتهی شد.
 
راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، قدس رها می‌شود از مشرکین، هیهات من الذله و الله اکبر- خامنه ای رهبر از مردم مظلوم فلسطین دفاع کردند.
 
اعلام انزجار اهالی فراهان از رژیم کودک‌کش اسرائیل
 
همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه فراهان با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس با شعارهای کوبنده خشم و انزجار خود را از جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.
 
امروز از مرد و زن، پیر و جوان و کودک، شهری و روستایی، دانشجو و ایثارگر، کارگر و بازاری همه آمده‌اند تا بار دیگر حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش بگذارند.
 
مردم زمان شناس و انقلابی فراهان پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور یافته و فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خود را سر دادند.
 
فراهانی‌ها از نخستین ساعات شروع راهپیمایی با تجمع در بوستان شهدای گمنام مسیر خیابان امام خمینی، خیابان شهید خمیجانی تا مسجد جامع فرمهین را راهپیمایی کرده و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی فریاد زده و همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند.
 
نمایش شکوه مقاومت در شهرستان تفرش / اهالی شهر پرفسور حسابی به خیابان‌ها آمدند
 
صبح امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس با مشارکت گسترده و بی‌نظیر مردم دیار پرفسور حسابی برگزار شد.
 
در جای جای شهرستان تفرش مردم استعمارستیز و روزه‌دار این شهر حماسه دیگری در حمایت از ملت مظلوم و ستم‌دیده خلق کردند.
 
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر تفرش از میدان آزادی آغاز شده وتا مصلای ولایت این شهر ادامه دارد.
 
در این راهپیمایی که خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، روحانیون، مسئولان، اصناف و کسبه، کارگران، فرهنگیان، کارمندان و دانشگاهیان، دانش آموزان، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند، مردم غیور تفرش بار دیگر بر وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب مهر تأیید زدند.
 
حماسه آفرینی کمیجانی‌ها در روز قدس
 
مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی با حضور مردم مؤمن و انقلابی شهرها و روستاهای کمیجان، میلاجرد، سمقاور، وفس، چهرقان، اسفندان، یاسبلاغ، چلبی، خمارباغی، خسروبیگ و امامزاده عباس در حمایت از قدس شریف و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار شد.
 
در این راهپیمایی همه اقشار و طیف‌های مختلف مردم و مسؤولان کنار یکدیگر شرکت داشتند و با در دست داشتن تصاویر سردار سلیمانی و پاسدار رشید اسلام میلاد حیدری یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.
 
امروز پیر و جوان همگام و هم صدا با ملت بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند تا اعلام کنند راه شهدای مقاومت بویژه شهید قاسم سلیمانی همچنان ادامه دارد.
 
کمیجانی‌ها با حضور باشکوه در مسیرهای راهپیمایی ضمن ادای احترام به ارواح پاک شهدای انتفاضه و جبهه مقاومت، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرده و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.
 
حضور کودکان و نوجوانان در این راهپیمایی در حالی که پلاکاردهایی با مضمون «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده» در دست داشتند، شور و حال حماسی به این راهپیمایی بخشیده بود.
 
حماسه‌ای دیگر در شهر دلیجان سرزمین دارالخیرین خلق شد
 
در دلیجان، شهر دارالخیرین مردم انقلابی و روزه‌دار این شهر با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس و بزرگداشت این روز باشکوه حمایت همه جانبه خود از مقاومت مردم مظلوم فلسطین را اعلام کرده و بار دیگر انزجارشان از جنایات رژیم اشغالگر قدس را فریاد زدند.
 
امسال هم دلیجانی‌ها به خیابان آمدند تا نام فلسطین را زنده نگه دارند و آرمان آزادی قدس شریف را یادآور شوند.
 
این راهپیمایی متأثر از شهادت مستشاران ایرانی شکل و شمایل دیگری به خود گرفته بود و حضور اقشار مختلف مردم اعم از کارمندان، ورزشکاران، روحانیون، مسؤولان نظامی، اجرایی و انتظامی، جوانان، میانسالان و سالخوردگان که عکس شهدا را با خود حمل می‌کردند، بسیار برجسته‌تر از سال‌های قبل بود.
 
مردم روزه دار دلیجان با شعور و درک بالای سیاسی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند تا ثابت کنند با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب همچنان میراث‌دار واقعی منویات امام راحل هستند.
 
آئین راهپیمایی روز جهانی قدس رأس ساعت ۱۰:۳۰ از میدان بسیج به سمت بلوار شهیدان کاظم زاده، شهرک امام رضا، بلوار ولایت و مصلی بیت‌المقدس برگزار شد و راهپیماییان در حالی که تصاویری و عکس‌هایی از امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی و پرچم جمهوری اسلامی ایران و فلسطین در دست داشتند، ندای آزادی قدس شریف را سر دادند.
 
جمع کثیری از شرکت کنندگان در راهپیمایی پلاکارد نوشته‌هایی با مضامین «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین مظلوم، لبیک یا خامنه‌ای، فلسطین آزاد خواهد شد، راه شهدا ادامه دارد» را با خود به همراه داشتند.
 
حضور جوانان دهه هشتادی و نودی از دیگر نکات جالب توجه راهپیمایی امروز بود که زینت خاصی به مراسم راهپیمایی یوم الله روز قدس بخشیده بود.
 
در حاشیه این راهپیمایی پرچم‌های رژیم اشغالگر قدس، آدمک‌های رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان نماد نفرت و انزجار مردمی از صهیونیست‌ها و نماد شیطانی به آتش کشیده شد.
 
ساوجی‌ها برای اعلام حمایت از مردم فلسطین به میدان آمدند
 
مردم روزه‌دار ساوه همچون سایر نقاط کشور در روز جهانی قدس با حضور گسترده خود در راهپیمایی، بار دیگر با آرمان‌های امام تجدید پیمان کرده و بر نابودی رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
 
در این تظاهرات که از میدان غدیر ساوه به سمت مصلی نماز جمعه برگزار شد اقشار مختلف مردم با شعارهایی همچون مرگ بر اسرائیل، مرگ بر رژیم کودک کش صهیونیسم، ما همه سرباز تویم خامنه‌ای، فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم و … بار دیگر نابودی اسرائیل را فریاد زدند.
 
در سایر شهرهای این شهرستان مانند نوبران، غرق آباد و آوه نیز راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شد.
 
خمینی‌ها در روز قدس به خیابان‌ها آمدند
 
مردم مؤمن و روزه‌دار خمین با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با آرمان‌های ضد استکباری انقلاب تجدید میثاق کردند.
 
در این راهپیمایی خیل کثیری از جوانان، نوجوانان، اصناف و بازاریان، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، مسئولان محلی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم از ساعت ۱۰:۴۵ صبح با تجمع در میدان ۱۵ خرداد مسیر میدان انقلاب، خیابان امام خمینی (ره) تا مصلی امام خمینی را با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار، الله اکبر خامنه‌ای رهبر و دیگر شعارهای انقلابی طی کردند.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار