فرماندار شهرستان اراک:

رژیم جعلی صهیونیستی بیش از هر زمانی به بن بست رسیده است

هادی گفت: امروز رژیم صهیونیستی و تمام اهداف آنها در دنیا و منطقه ختم به نابودی شده و به چالش و بن بست رسیده است که این از نتایج موثر نامگذاری روز قدس توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی و تداوم مسیر امام امت(ره) توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۸۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ - 14April 2023

رژیم جعلی صهیونیستی بیش از هر زمانی به بن بست رسیده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «امیر هادی» فرماندار اراک در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک با اشاره به وضعیت جبهه مقاومت اظهار داشت: امروز به برکت شهدای بزرگ جبهه مقاومت و به برکت خون پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت دست برتر در منطقه و دنیا را دارد و امروز جبهه مقاومت بیش از هر زمان دیگری با یکدیگر و وحدت و اتحاد دارند که این مهم لرزه‌ای بر تن ضعیف رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: حضور پرشور، حماسی و معنادار ملت بزرگ ایران، مردم همیشه در صحنه استان مرکزی و شهرستان اراک در راهپیمایی روز جهانی قدس این پیام را به دنیا مخابره کرد که ملت ایران همواره پای آرمان‌های بلند خود در دفاع از مظلومان عالم به ویژه قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین ایستاده و همواره مدافع مستضعفان جهان بوده و هست.

هادی بیان کرد: البته نباید فراموش کرد که رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و امروز بنابه اعتراف و اذعان سردمداران این رژیم جنابتکار شاهد حرکت پرشتاب اسرائیل به سمت نابودی هستیم و هرچه دست و پا می‌زنند تنها موعد نابودی خود را پیش می اندازند.

فرماندار شهرستان اراک با اشاره به سرعت گرفتن نابودی اسرائیل گفت: امروز جوانان مجاهد فلسطینی با شجاعت و شهادت طلبی عرصه را برصهیونیست ها تنگ کرده و فریاد مظلومیت آنان باعث شده تا تمام دنیا برای پیروزی این ملت تجمع و راهپیمایی کنند که امروز شاهد این حضور پرشور مردم ایران و دیگر کشورها در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و علیه رژیم غاصب صهیونیستی هستیم که قطعا نابودی اسرائیل حتمی و مسلم است.

وی بیان کرد: قاطعانه می‌گوییم امروز رژیم صهیونیستی و تمام اهداف آنها در دنیا و منطقه ختم به نابودی شده و به چالش و بن بست رسیده است که این از نتایج موثر نامگذاری روز قدس توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی و تداوم مسیر امام امت(ره) توسط رهبرفرزانه انقلاب اسلامی است.

هادی خاطرنشان کرد: امروز می بینیم سردمداران رژیم صهیونیستی که مدعی دارا بودن ارتش شکست ناپذیر دنیا بودند چطور بر در آستانه شکست و اضمحلال بودن اسرائیل اعتراف دارند.

فرماندار شهرستان اراک افزود: جا دارد از حضور حماسی مردم مومن و انقلابی استان مرکزی به ویژه شهرستان اراک که با زبان روزه و در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و قدس شریف و حمایت از مردم مطلوم فلسطین به صحنه آمده و حماسه ای دیگر رقم زدند تقدیر و تشکر داشته باشم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار