فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش زنجان:

رژه خودرویی ارتش در زنجان برگزار می‌شود

سرهنگ «میخکی بیرانوند» گفت: امسال به دلیل تقارن روز ارتش با ماه مبارک رمضان رژه پیاده نداشته و تنها خودرویی در روز ارتش اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۸۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ - 15April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ «محمدعلی میخکی بیرانوند» فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش زنجان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت ارتش در دوران قبل از انقلاب اظهار داشت: قطعا یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ارتش بوده که این نشان‌دهنده می‌دهد که ارتش یک ارتش مردمی و ولایتمدار است.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش زنجان با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تبلیغات شدید و گسترده‌ای علیه موجودیت ارتش صورت گرفت، عنوان کرد: ارتش در این دوران با بحران شدید و همه جانبه‌ای روبه رو بود.

وی با اشاره به اینکه در این زمان گروه انقلابی ارتش که بعد‌ها به کمیته نظامی امام (ره) تغییر نام داد، تنها راه حل مشکلات را کمک گرفتن از حضرت امام دانستند، گفت: در تاریخ ۲۶ فروردین ۵۸ در رادیو بیانیه‌ای صادر شد که حضرت امام (ره) فرماندهی کل قوا را پذیرفتند و هرگونه تعرض و دخالت در امور ارتش را ممنوع اعلام کردند و ۲۹ فروردین به روز ارتش نام‌گذاری شد.

بیرانوند با اشاره به رشادت‌های ارتش در چند دهه انقلاب بیان داشت: ارتش همواره پای کار بوده و دقیقا آن جمله معروف «ارتش فدای ملت» را عملی کرده است.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش زنجان با اشاره به اینکه اکنون هیچ دشمنی در هیچ نقطه‌ای از دنیا از رصد موشک‌های ما خارج نیست، گفت: امروز می‌توان گفت ارتشی مدرن و به روز داریم.

وی با اشاره به اینکه بخشی از تجهیزاتی که اخیرا در تهران رونمایی شد، مربوط به این تیپ و این استان است، اضافه کرد: امید است که پرسنل ما هم از این ادوات و تجهیزات بهره‌مند شوند.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش زنجان با اشاره به اینکه بزرگداشت شهید صیاد شیرازی، تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و تجلیل و دیدار با خانواده‎های شهدا از جمله برنامه‌های روز ارتش است، ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، ویزیت رایگان بیماران بیمارستان ارتش، رزمایش کمک‌های مومنانه، دیدار جمعی از فرماندهان با امام جمعه و... از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی از افتتاح چندین پروژه ساختمانی به مناسبت روز ارتش خبر داد و متذکر شد: امسال به دلیل تقارن روز ارتش با ماه مبارک رمضان رژه پیاده نداشته و تنها خودرویی در روز ارتش اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار