استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

نقش بی‌بدیل علما و مبلغان در شکست توطئه‌های دشمنان برای انحراف ذهن جوانان

خرم با اشاره به تلاش‌ها و تبلیغات روزافزون دشمن برای کمرنگ کردن مراسم و آیین‌های دینی در بین ملت ایران، گفت: این تلاش‌ها در سایه فعالیت‌های گروه‌های مرجع مانند علما و مداحان و مبلغان ناکام مانده است.
کد خبر: ۵۸۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ - 16April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «عابدین خرم» استاندار آذربایجان شرقی، در نشست صمیمی با جمعی از مداحان و مبلغان مذهبی، با ابراز امیدواری نسبت به احیای جایگاه تبریز در عرصه اندیشه‌های دینی با کوشش جامعه دینی این کلان‌شهر، گفت: تلاش دشمن برای ایجاد اغتشاشات ذهنی جوانان نباید مورد غفلت قرار گیرد و علما، مبلغان و مداحان نقش ویژه‌ای در مقابله با این رویکرد دارند.

وی با اشاره به تاثیرات فراسرزمینی حضور روزافزون اقشار مختلف مردم در آیین‌های مذهبی، گفت: نماد این تاثیر را می توان در تغییر معادلات سرزمین های اشغالی دید؛ بدین معنا که اگر روزگاری قراردادهای ننگ آور کمپ دیوید و اسلو امضا می شد، امروزه قدرت مانور و ابتکار در دستان جبهه مقاومت است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم هم افزایی برای تحقق جهاد تبیین، گفت:  جامعه تبلیغی و ترویجی نقش مهمی در امید آفرینی و مقابله با سیاه نمایی های دشمن دارد و برگزاری پررونق آیین‌های مذهبی، سرمایه های معنوی و فرهنگی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه رفع نگرانی از تلاش های دشمن برای منحرف کردن ذهن جوانان، در سایه تلاش جامعه تبلیغی و ترویجی میسر است، افزود: دشمن پس از شکست در پروژه اغتشاش آفرینی، توطئه های شوم خود را همچنان دنبال می کند که نقش علما و مداحان و مبلغان در شکست این توطئه‌ها نقش بی‌مانندی است.

خرم خاطرنشان کرد: نظام اسلامی سنگرهای نفر و نفاق را یکی پس از دیگری در می نوردد و خوشبختانه فرهنگ اسلامی در کشور نهادینه شده و دولت نیز با تمام توان در حوزه اقتصاد و عمران می کوشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار