مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

ارتش در هشت سال دفاع مقدس در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستاد

سرهنگ پاسدار «موسوی» به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ - 17April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«یکی از سازمان‌ها و دستگاه‌‏های انقلابی که از آغاز انقلاب تا امروز، به طور یک نواخت و مستمر، به ارزش‌های انقلابی نزدیک‌‏تر و با آن آمیخته‌‏تر شده است، بی‏ شک ارتش جمهوری اسلامی ایران است.» رهبر معظم انقلاب اسلامی
۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور رشادت‌های دلاور مردانی است، ارتش در تاریخ ایران و در بحبوحه وقوع انقلاب اسلامی به عنوان نیروی ضد مردمی معرفی شد، اما با درایت و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و به عنوان نیروی نظامی توانمند پشتیبان انقلاب اسلامی قرار گرفت و پیشرفت‌های متعددی را برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زد.

ارتش به عنوان یک نیروی مطیع امر معمار کبیر انقلاب در هشت سال دفاع مقدس در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستاد و از ایران اسلامی دفاع کرد و اجازه نداد دشمن از شرایط نوپا بودن جمهوری اسلامی اریان سواستفاده کرده و به خاک کشور دست درازی کند.

ارتش قهرمان، در طول چهار دهه انقلاب با تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور در کنار مردم و مسئولان بوده و به مصداق بارز و تبلور شعار انقلابی «ارتش فدای ملت بوده است» جامه عمل پوساندند را به منصه ظهور رسانده است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه ۸۵۸ شهید ارتش استان زنجان، ضمن تبریک این روز به همه دلاوران ارتشی، آرزوی موفقیت و توفیق برای این لشکر همیشه آماده برای خدمت به نظام و انقلاب را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار