زاکانی در نشست صمیمانه با فعالان جهادی تاکید کرد؛

ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان با هم‌افزایی شهرداری و گروه‌های جهادی

نشست صمیمانه شهردار تهران با فعالان گروه‌های جهادی مناطق مختلف پایتخت برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ - 17April 2023

ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان با هم‌افزایی شهرداری و گروه‌های جهادیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، نشست صمیمانه اعضای گروه‌های جهادی با شهردار تهران عصر امروز -دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲- در محل باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این نشست جمعی از فعالان گروه‌های جهادی از مناطق مختلف پایتخت به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خویش پرداختند.

موضوعات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و پزشکی مطرح شد و ظرفیت‌های مختلفی که گروه‌های جهادی در جهت خدمت‌رسانی می‌توانند در اختیار شهروندان تهرانی قرار دهند، مورد بررسی قرار گرفت.

* تحول درون‌زا» رویکرد اساسی در شهرداری تهران است

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در سخنان کوتاهی در جمع فعالان جهادی با بیان آنکه کار متعلق به ما نیست، متعلق به انقلاب است، اظهار کرد: هرکه بیشتر تلاش کند، به نفع او و آخرتش است. «تحول درون‌زا» رویکرد اساسی ما در شهرداری تهران است.

زاکانی تأکید کرد: تهران باید تبدیل به الگوی کسانی شود که می‌خواهند نماد «کارآمدی» را درک کنند. همه ما اهل کار جهادی هستیم. مسیری را باید با هم دیگر طی کنیم که مورد هم‌افزایی شهرداری و گروه‌های جهادی شود.

وی با بیان اینکه قابلیت‌های گروه‌های جهادی باید احصا شود، افزود: امیدواریم توانمندی شما عزیزان جهادی بتواند برای رفع مشکلات شهر بیشتر مورد استفاده واقع شود.

شهردار تهران در ادامه بیان داشت: قدرالسهم شهرداری تهران هم باید مورد بررسی قرار گیرد؛ اینکه شهرداری تهران چه کمکی می‌تواند برای ارتقای فعالیت‌های جهادی انجام دهد.

زاکانی اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد با یک مدل مناسب، گروه‌های جهادی را در محلات مختلف تهران دارای «امکان» مناسب کنیم. البته که این الگو در تعامل با دوستان باید مورد جمع‌بندی قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه هم‌افزایی شهرداری و گروه‌های جهادی باید برای «مردم» باشد؛ اظهار کرد: ما نه دنبال «نام» هستیم، نه «نان». کار‌های ما باید با رنگ و بوی جهادی و رنگ «خدمت» داشته باشد.

* ارتقای خدمت‌رسانی به مردم با هم‌افزایی شهرداری و گروه‌های جهادی

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حفظ «استقلال» گروه‌های جهادی، تصریح کرد: با این همه هم‌افزایی شهرداری با این عزیزان باید موجب ارتقای خدمت‌رسانی به مردم شود.

زاکانی در ادامه با بیان اینکه باید با استفاده از آرا و نظرات فعالان جهادی، از حرف به عمل رسید، بیان داشت: کشور بیشتر از همه نیاز به حرکت دارد. اگر تهران به سمت پیشرفت حرکت کرد، ایران سعادتمند خواهد شد.

شهردار تهران در خاتمه تأکید کرد: باید هم‌افزایی شهرداری با گروه‌های جهادی را تبدیل به یک الگو برای دیگر نقاط کشور کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار