فرماندار گیلانغرب:

حفظ ارزش‌ها و انتقال رشادت‌های رزمندگان باعث تحکیم اعتقادات جامعه می‌شود

«محمدی» گفت: حفظ ارزش‌ها و انتقال جانفشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های فرزندان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس تحکیم بخش اعتقادات جامعه می‌شود و یک ضرورت انکارناپذیر است.
کد خبر: ۵۸۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ - 17April 2023

حفظ ارزش ها و انتقال رشادت های رزمندگان باعث تحکیم اعتقادات جامعه می شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «وحید محمدی» فرماندار شهرستان گیلانغرب امروز در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری سالروز گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز با اشاره به حماسه آفرینی های رزمندگان دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: همه ما امروز وظیفه داریم با جهاد تبیین در راستای دفاع از آرمان های والای شهدا و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه گام برداریم.

فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: حفظ ارزش ها و انتقال جانفشانی ها و از خودگذشتگی های فرزندان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس تحکیم بخش اعتقادات جامعه می شود و یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی بیان کرد: ما هرچه داریم از شهدا است و عملیات بازی دراز نیز یکی از عملیات های غرور آفرین غرب کرمانشاه است که همه وظیفه داریم برای حفظ آن و چگونگی برگزاری شایسته سالروز این عملیات و بزرگداشت یاد شهدای آن آنچه که در توان داریم انجام دهیم.

شهدا بر گردن همه ما حق دارند زیرا که در زمره برترین های خداوند هستند

حجت الاسلام «مجتبی فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان گیلانغرب نیز با گرامیداشت عملیات بازی دراز به همراهی و همکاری تمام ادارات دولتی در جهت ارتقای فرهنگ معنوی جامعه و پاسداشت یاد شهدا تاکید کرد و گفت: شهدا بر گردن همه ما حق دارند زیرا که در زمره برترین های خداوند هستند.

حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه بر ضرورت ارتقاء بخشی کیفیت خدمات دهی به کاروان‌های راهیان نور و تبیین هرچه بهتر فرهنگ کار خوب در جامعه تاکید کرد.

سرهنگ«محمد جواد نجفی» فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب نیز با تشریح برنامه های در دست اقدام سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز گفت: مراسم گرامیداشت سالگرد عملیات بازی دراز در محل یادمان عملیات طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه قرار است برگزار شود.

وی همچنین از آمادگی شهرستان گیلانغرب به منظور اسکان و پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور شرکت کننده در این مراسم از سراسر کشور خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها