مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

برگزاری دوره‌های ضمن خدمت علوم دفاع مقدس در راستای کنگره شهدای همدان

«برخوردار» از برگزاری دوره‌های ضمن خدمت علوم دفاع مقدس برای کارکنان دستگاه‌های دولتی در راستای دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ - 20April 2023

«محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: جلسه ای با حضور «رسول کرمی» مسئول دبیرخانه دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان برای برنامه‌ریزی مشترک در حوزه نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت «ادبیات پایداری» استان همدان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد روزنگاری مشترک در حوزه  ادبیات پایداری و موضوعات مرتبط تا برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان تهیه شود.

برگزاری دوره‌های ضمن خدمت  علوم دفاع مقدس در راستای کنگره شهدای استان همدان

مدبر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان ادامه داد: همچنین در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های هم‌اندیشی، تجربه‌نگاری، برگزاری جلسات نقد کتاب در مکان‌های عمومی و پرتردد در جهت ارتباط گیری بیشتر با مخاطبین نیز تبادل نظر شد.

وی با اشاره به چاپ کتب در حوزه دفاع مقدس گفت: در خصوص برنامه‌ریزی برای رونمایی از کتب چاپ شده، راه‌اندازی کانال کتابخانه مجازی صوتی «آوای پایداری» نیز تصمیماتی گرفته شد.

برگزاری دوره‌های ضمن خدمت  علوم دفاع مقدس در راستای کنگره شهدای استان همدان

برخوردار متذکر شد: همچنین در نظر گرفته شد در حوزه ادبیات، تحقیقات و پژوهش نیز دوره‌های ضمن خدمت علوم دفاع مقدس برای کارکنان دستگاه‌های دولتی، جلسات هم اندیشی و نشست با اساتید درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و در اختیار دادن نظام موضوعات در راستای استفاده دانشجویان و اساتید برای نگارش مقاله و پایان‌نامه با موضوع علوم و معارف دفاع مقدس نیز اقداماتی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار