استاندار زنجان:

مسکن محرومان در زنجان احداث می‌شود

«افشارچی» گفت: مسکن محرومان در زنجان به همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) احداث می‌شود.
کد خبر: ۵۸۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ - 20April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن افشارچی» استاندار زنجان امروز در جلسه مسکن از توافق با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای ساخت مسکن محرومان در این استان خبر داد و اظهار داشت: حجم زیادی از پروژه‌های مسکن محرومان در زنجان طی قراردادی با این قرارگاه احداث می‌شود.

استاندار زنجان افزود: برای توسعه استان باید از تمام بازو‌ها و امکانات سطح کشور استفاده کنیم که یکی از این‌ها ظرفیت‌ها و فعالیت‌های سازندگی سپاه است.

وی به اجرای موفق طرح آبرسانی به روستا‌ها در استان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی اشاره کرد و گفت: این قرارگاه ظرفیت‌های بالایی در پیشبرد فعالیت‌های سازندگی دارد و تلاش ما این است در کنار اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستا در ساخت مسکن محرومان نیز از توان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بهره بگیریم.

استاندار زنجان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری سپاه در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و سازندگی در این استان، گفت: لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای پیشبرد سریع کارها، تعامل لازم را با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) داشته باشند.

افشارچی گفت: بر اساس اعلام شرکت آب و فاضلاب استان زنجان طرح آبرسانی به ۵۷ روستای این استان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با مبلغ قرارداد ۶۸ میلیارد تومان، هم اکنون بیش از ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار