مدیر حوزه ادبیات، تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ دفاع مقدس استان همدان:

۴۷ هزار دانشجوی همدانی دروس علوم دفاع مقدس را فرا گرفتند

«برخوردار» گفت: تاکنون ۴۷ هزار دانشجو در سطح استان همدان دروس علوم دفاع مقدس را گذراند‌ه‌اند.
کد خبر: ۵۸۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ - 20April 2023

«محمد برخوردار» مدیر حوزه ادبیات، تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: نشست تخصصی با حضور نخبگان، اساتید و صاحب‌نظران علوم و معارف دفاع مقدس از یگان‌های نظامی و انتظامی، اساتید و روسای دانشگاه‌ها به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و به همت حوزه تاریخ، آموزش و تحقیقات این ادار‌ه‌کل در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

وی افزود: از اهداف این جلسه تبادل اطلاعات و هم‌اندیشی در خصوص نحوه ارتباط‌‌گیری با دانشجویان در حوزه علوم و معارف دفاع مقدس و تدریس این درس در دانشگاه‌ها و به نوعی اغنا کردن سطح دانش دانشجویان با موضوع علوم و معارف دفاع مقدس بود که باید به آن طوری پرداخته شود که دانشجو با آن درس ارتباط بسیار موثر و مفیدی برقرار کند.

۴۷ هزار دانشجوی همدانی دروس علوم دفاع مقدس را فرا گرفتند

مدیر حوزه ادبیات، تحقیقات و پژوهش ادامه داد: همچنین از ظرفیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان به عنوان یکی از مراکزی که می‌توان حوزه دفاع مقدس را به صورت عملی در آن به قشر دانشجو معرفی کرد، تاکید شد که اساتید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: همچنین نظام موضوعات دفاع مقدس و علوم و معارف دفاع مقدس در اختیار اساتید قرار داده شد تا با همت اساتید در اختیار دانشجویان و همچنین اساتیدی که مایل هستند که مقالات و پایان‌های خود را با موضوع علوم و معارف دفاع مقدس گردآوری کنند، قرار گیرد.

برخوردار یادآور شد: در این جلسه مقرر شد که از ظرفیت این اساتید برای دوره‌های ضمن خدمت که مختص مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی است استفاده شود که تاکنون بالغ بر ۲۰ هزار نفر این دوره را فراگرفته‌اند.

۴۷ هزار دانشجوی همدانی دروس علوم دفاع مقدس را فرا گرفتند

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۷ هزار دانشجو در سطح استان همدان درس دفاع مقدس را گذرانده‌اند، متذکر شد: در این جلسه مقرر شد که دوره‌های علوم و معارف دفاع مقدس و آشنایی با یگان‌های نظامی و انتظامی در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم هرچه بیشتر این آموزه‌ها را به جامعه هدف انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار