نماینده ولی فقیه در مازندران:

«ولایتمداری» دستاورد ماه مبارک رمضان است/ خدمات شهید «حجازی» بازگو شود

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: تجدید بییعت با ولایت، تقویت ارادت نسبت به ولایت و ولایتمداری از دستاورد‌های ماه مبارک رمضان به شمار می‌آید.
کد خبر: ۵۸۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ - 21April 2023

«ولایتمداری» دستاورد ماه مبارک رمضان است/ خدمات شهید «حجازی» بازگو شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با تأکید و توصیه به تقوا و بیان اینکه یکی از دستاورد‌های ماه مبارک رمضا تقواست، اظهار داشت: تجدید بییعت با ولایت و تقویت ارادت نسبت به ولایت و ولایتمداری نیز از دستاورد‌های این ماه مبارک به شمار می‌آید.

آیت‌الله محمدی لائینی افزود: هر کس نسبت به اهل بیت پیامبر (ص) معرفت و ولایت داشته باشد خداوند همه خیر‌ها را به او می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه امروز آخرین روز ماه مبارک رمضان و فردا عید فطر است، این عید سعید را تبریک گفت و ادامه داد: نماز عید فطر راس ساعت ۸ صبح فردا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان به آخرین روز خود رسید و یاعت‌های خداحافظی از این ماه را می‌گذرانیم، اضافه کرد: ماه رمضان ماه ضیافت الهی است و مهمان خدا هستیم و این ساعت‌ها را مغتنم بشماریم.

این مقام مسئول با تقدیر از حضور مردم در نماز‌های جمعه و جماعت، زنده نگه داشتن احیای مساجد و هیئات، اقامه مراسم‌های مختلف مذهبی اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و تعظیم شعائر ارزشمند و خوب بوده است.

امام جمعه ساری همچنین بر برخورد دستگاه قضائی و نیروی انتظامی را با سارقین و مقابله با سرقت‌ها تاکید کرد و گفت: برخی از سرقت‌های کلان با گذشت چندین ماه همچنان کشف و مشخص نشده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت یاد سردار شهید حجازی و بیان اینکه این شهید گمنام است، اضافه کرد: باید راه شهدا را ادامه دهیم و خدمت این شهید به مردم بازگو شود.

امام جمعه ساری با اشاره به پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس بیان کرد: چشم بیدار خدا مانع از این شد که دشمن در این حمله ناجوانمردانه موفق باشد.

وی با بیان اینکه دیروز راهبرد آمریکا، راهبرد تجاوز نظامی و عملیات نظامی بوده و امروز راهبرد دشمن عملیات روانی است که مردم را نسبت به خودشان، مملکت و آینده‌شان بدبین کند و ایجاد ناامنی و تزلزل و دلسری را در دستور کار خود دارد و با حضور دهه‌نودی‌های در میدان توطئه‌های دشمنان نقش برآب خواهد بود.

محمدی لائینی با بیان اینکه باید در میدان جنگ روانی، جنگ فرهنگی و ترویج فساد و فحشا تلاش کنیم و حساس باشیم بر حمایت از نیروی انتظامی و دستگاه‌های فرهنگی در راستای اجرای طرح‌های عفاف و حجاب تاکید کرد.

به گفته نماینده ولی فقیه در مازندران با حفظ وحدت و یکصدایی در تمام میادین موفق خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه در روز‌های ثبت نام حوزه‌های علمیه قرار داریم، گفت: دشمنان ما از روحانیت هراس دارند و باید دانش آموزان و جوانان را به این حوزه تشویق و ترغیب کنیم.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها