ستاد بزرگداشت شهدای غدیر اعلام کرد

جزئیات برنامه‌‌های دومین سالگرد شهادت سردار حسن تهرانی‌مقدم

جزئیات ویژه برنامه‌‌های دومین سالگرد شهادت سردار شهید حسن تهرانی مقدم، توسط ستاد بزرگداشت سالگرد شهدای غدیر تشریح شد.
کد خبر: ۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷ - 09November 2013

جزئیات برنامه‌‌های دومین سالگرد شهادت سردار حسن تهرانی‌مقدم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، برنامههای دومین سالروز شهادت شهید حسن تهرانی مقدم به همت ستاد بزرگداشت سالگرد شهدای غدیر برگزار میشود که جزئیات آن در ذیل آمده است.

1- مراسمی در روز دوشنبه 20 آبانماه از ساعت 14 در حسینیه فاطمةالزهرا واقع در خیابان پادگان ولیعصر با حضور مقامات لشگری و کشوری برگزار میشود.

2- مراسمی با حضور همرزمان و دوستان شهید و با همکاری هیأت محبان الفاطمه(س) روز جمعه 24 آبانماه از ساعت 10 در جوار مزار شهید واقع در قطعه 24 بهشتزهرا با سخنرانی سردار حاجی زاده برگزار میشود.

3-مراسم اصلی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت توسط خانواده شهید روز جمعه 24 آبانماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی محسن رضایی در مسجد جامعالرسول(ص) واقع در سعادتآباد برگزار میشود.

4- مراسمی ویژه برادران در بیت شهید تهرانیمقدم واقع در شهرک شهید دقایقی روز یکشنبه 26 آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار میشود.

5- مراسم رونمایی از یادمان شهدای غدیر در روز یکشنبه 19 آبانماه از ساعت 10 صبح در محل پادگان شهید مدرس که به نام پادگان شهدای اقتدار معروف شده است و همان محل شهادت شهدای غدیر واقع در ملارد کرج میباشد برگزار خواهد شد همچنین مراسم یادواره این شهیدان از ساعت 14 در همان محل برگزار می شود.

6- همچنین مراسم بزرگداشتی در مراسم پیامبر اعظم(ص) با سخنرانی دکتر حمیدرضا مقدمفر واقع در شهرک شهید محلاتی روز شنبه 11 آبان ماه از ساعت 16 برگزار میشود.

7- مراسمی در بیت مادر شهید تهرانیمقدم در مسجد جامع والفجر کاشانک روز پنجشنبه 30 آبانماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

8- همچنین هیئت موجالحسین(ع) در یکی از روزهای ششم، هفتم و هشتم محرم به مناسبت سالگرد شهید تهرانیمقدم برنامهای در جنوب تهران برگزار میکند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار