پیام تبریک فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی استان قزوین به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی استان قزوین طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ - 21April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمد شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی استان قزوین طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

امام خمینی (ره): من از سپاه راضی هستم، و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی‌گردد. من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‌دارم. چشم من به شماست.

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) انجام پذیرفت. این فرمان  منادی پیام خرسندی و امیدواری در اذهان امت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بود. این روز یادآور گام‌های راسخ و استوار مردانیست که همواره در تاریخ ایران اسلامی حماسه آفریدند و مجاهدت های آنان در سال های پر مخاطره و پر افتخار حماسه و ایثار و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نهادي متعهد، مردمي و برخاسته از آرمان ‌هاي حق‌ طلبانه و آزادي خواهانه ملت رشيد و مسلمان ايران است که در تمامی لحظات به ویژه  دوران حساس و سخت که مردم نیاز به کمک داشته اند  سپاه پاسداران همواره یار و همراه مردم بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اسوه های ولایتمدار و آزادمردان بسیاری  را در دامان خود پرورانده و تقدیم انقلاب کرده است که هر کدام  به مانند کتابی، غنی و سرشار از فضائل اخلاقی و معنوی هستند و به الگوی بی بدیل ایثار،شجاعت، جوانمردی و دلاوری برای جوانان کشورمان تبدیل شده اند.

اینجانب سالروز تأسیس سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان پرتلاش و پاسداران خدوم و ایثارگر سپاه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق روزافزون خادمان این عرصه، تحت فرماندهی حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای عزیز(مد ظله‌العالی) از بارگاه ربوبی خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار