اطلاعیه بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران:

سپاه پاسداران همواره و در تمامی عرصه‌ها خدمت‌گزار مردم است

سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ - 21April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران در تاریخ دوم اردیبهشت ماه به فرمان امام خمینی (ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیل است:

«مقابله با هجمه ضدفرهنگی دشمن، مهم‌ترین وظیفه سازمان بسیج رسانه در جنگ تبلیغاتی است».

دوم اردیبهشت سالروز تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تدبیر حکیمانه پیر بزرگ جماران حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه است که عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و صحنه‌های بین المللی مرهون اندیشه‌های آسمانی امامین عزیز انقلاب اسلامی، ولایت‌مداری مردم مسلمان و جان فشانی جوانان این مرز و بوم به ویژه بسیجیان جان برکف و پاسداران سبزپوش سرو قامتی است که با طی مسیر مستقیم تقوی و معنویت، عزت و اقتدار را برای میهن عزیزمان به ارمغان آورده‌اند.

رشادت‌های جوانان خدمتگزار در سپاه از روز اول تأسیس این نهاد مقدس تاکنون در تمام عرصه‌ها از میدان‌های رزم تا خدمت‌رسانی در حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و همراهی با مردم در بحران‌های امنیتی برگ افتخاری از محبوبیت و مردمی بودن این نهاد مردمی است که افق انقلاب اسلامی را با روح جهاد و شهادت طلبی روشن کرده است.

اینک در میدان تهاجم فرهنگی و مقابله با توطئه‌های شیطانی دشمنان، سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) نیز همراه با بسیجیان پرتلاش این رده آمادگی خود در نقش آفرینی در عرصه فرهنگی و عینیت بخشیدن به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله جهاد تبیین را وجهه همت خود ساخته، عهد می‌بندیم تمام توان خود برای اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با هجمه‌های ضدفرهنگی امپراطوری رسانه‌ای دشمن را بکار ببندیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها