امام جمعه ارومیه:

کشور با تلاش شبانه‌روزی مسوولان در مسیر توسعه قرار دارد

حجت‌الاسلام «قریشی» با بیان اینکه کسی منکر وجود مشکلات اقتصادی در کشور نیست، گفت: کشور با تلاش شبانه روزی مسوولان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۸۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ - 22April 2023

حضور میلیونی ملت ایران در نماز عید فطر نشان از وحدت آنان است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «سید مهدی قریشی» امام جمعه ارومیه امروز (شنبه) در خطبه‌های نماز عید فطر اظهار داشت: دین مقدس اسلام دین محبت و شفقت و رحمت است؛ پس از ماه مبارک رمضان و پاکی جسم و روح فرصتی است که دل‌های خود را به هم مهربان‌تر کنیم.

وی گفت: حضور میلیون‌ها نفر در سراسر کشور در نماز عید فطر نشان از وجود وحدت، معنویت و خداپرستی در ذات مردم ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام قریشی افزود: ایران اسلامی امروز توانسته با عنایت خداوند متعال، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، پشتیبانی مردم و تلاش مسوولان در این شرایط سخت تحریم در مسیر توسعه قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به آمار ارائه شده از سوی صندوق بین المللی پول در خصوص رشد و توسعه اقتصادی کشورها، اظهار داشت: طبق آخرین آمار رسمی، ایران در بین ۱۹۳ کشور به بیست و دومین اقتصاد جهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: ارتقای جایگاه اقتصادی ایران حاکی از آن است که کشور با تلاش شبانه روزی مسوولان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ غربی به تحریم‌های ظالمانه اعمال شده بر کشور اشاره کرد و افزود: تحریم‌های اعمال شده علیه ایران اگر بر هر ابر قدرتی در جهان اعمال می‌شد، موجبات متلاشی شدن آن کشور را فراهم می کرد ولی به فضل الهی ایران اسلامی با قدرت ایستاده است.

حجت الاسلام قریشی با تاکید بر اینکه دستاوردهای نظام اسلامی باید به مردم بازگو شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به دستاوردهای عظیمی در حوزه‌های مختلف دانش بنیان رسیده که پیشرفت در حوزه ماهواره‌ای و قدم گذاشتن در مسیر ساخت هواپیمای مسافربری تولید داخل تنها بخشی از آن است.

وی با بیان اینکه کسی منکر وجود مشکلات اقتصادی در کشور نیست، افزود: با لطف خدا و تلاش مسوولان امیدواریم مشکلات اقتصادی هرچه سریعتر رفع شود.

امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به نقش سپاه در ایجاد امنیت کشور، بیان کرد: سپاه در حفاظت از کیان کشور نقش مهمی برعهده دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار