امان:

بازداشت نمانیده پارلمان اردن از سوی رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کنیم

سخنگوی وزارت خارجه اردن از پیگیری بازداشت نمانیده پارلمان این کشور از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷ - 24April 2023

بازداشت نمانیده پارلمان اردن از سوی رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت خارجه اردن امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که موضوع بازداشت نماینده پارلمان این کشور از سوی رژیم صهیونیستی را پیگیری خواهد کرد.

سنان المجالی سخنگوی وزارت خارجه اردن در این خصوص تصریح کرد که وزارتخانه متبوعش با هماهنگی تمامی طرف‌های ذیربط قضیه بازداشت این نماینده اردنی را پیگیری خواهد کرد و در حال بررسی این موضوع است.

این در حالیست که رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش نماینده اردن را به بهانه واهی قاچاق سلاح به اراضی اشغالی بازداشت کرده بود!

رژیم صهیونیستی عماد عدوان نماینده پارلمان اردن را به اتهام واهی تلاش برای قاچاق اسلحه از اردن به اراضی اشغالی فلسطین بازداشت کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای مدعی شد که نیرو‌های شاباک و پلیس شب گذشته خودرویی را که ۳ نفر سرنشین داشت و قصد ورود به اراضی اشغالی از اردن را داشت، بازداشت کرده و در این خودرو ۳ چمدان که در آن ده‌ها قبضه اسلحه و ۱۰۰ کیلوگرم طلا بود را مصادره کردند.

در این بیانیه ادعا شده است که ارتش این رژیم حرکت این خودرو را داخل اراضی اردن تحت نظر داشت و در نهایت اقدام به توقیف آن کرد و افراد بازداشت شده هم به مراکز بازجویی در داخل اراضی اشغالی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار