نماینده اردنی بازداشت شده در سرزمین‌های اشغالی آزاد شد

تل آویو ضمن اعلام خبر آزادی «عماد العداون» نماینده اردنی بازداشت شده در سرزمین‌های اشغالی به اتهام قاچاق سلاح و طلا، اعلام کرد او را برای تکمیل تحقیقات و محاکمه به امان تحویل داده است.
کد خبر: ۵۸۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ - 07May 2023

نماینده اردنی بازداشت شده در سرزمین‌های اشغالی آزاد شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی از لغو جلسه دادگاه نظامی نماینده اردنی بازداشت شده در سرزمین‌های اشغالی و پایان مدت بازداشت او خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این خبر افزود که «عماد العدوان» پس از دو هفته آزاد شده و برای تکمیل روند تحقیقات، بازجویی و محاکمه به مقامات اردنی تحویل داده شده است.

منابع صهیونیست در گفت‌وگو با این رادیو تأکید کردند که این تصمیم از سوی سران سیاسی رژیم صهیونیستی و تحت فشار دربار پادشاهی و احزاب سیاسی اردن صادر شده است و العدوان به شرط بازجویی و محاکمه در اردن به امان تحویل داده شده است.

وزارت امور خارجه اردن هم اعلام کرد که روند تحویل گرفتن عماد العدوان از مقامات صهیونیست، بر روی پل «ملک حسین» انجام گرفته است. به گفته رسانه‌های محلی، وکیل این نماینده اردنی نیز آزادی او و تحویلش به مقامات این کشور را تأیید کرده است.

این خبر در حالی است که پیشتر رسانه‌های عبری زبان اعلام کرده بودند که رژیم صهیونیستی العدوان را به اتهام تلاش برای قاچاق مقدار زیادی اسلحه و طلا از طریق گذرگاه «الکرامه» بازداشت کرده است.

همچنین این رسانه‌ها هفته گذشته از تمدید هشت روزه مدت بازداشت او خبر داده بودند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار