فرماندار شهرستان کوه‌چنار:

سپاه برای حفظ و اعتلای انقلاب، از جان خود گذشته است

«هاشمی» گفت: سپاه با ازجان‌گذشتگی هم در عرصه دفاعی، هم در عرصه عمران و آبادانی و سازندگی و در عرصه‌های مختلف بهترین کارایی را از خود به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۵۸۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ - 24April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرستان کوه‌چنار، «سید محمود هاشمی» فرماندار شهرستان کوه‌چنار امروز در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اظهار داشت: امروز باید از کسانی که برای حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی شجاعانه و جان برکف پای میدان هستند، قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار اظهار داشت: فرمان حضرت امام راحل در ابتدای اردیبهشت مبنی بر تشکیل این نهاد انقلابی یکی از شاخصه‌های کم نظیر انقلاب اسلامی است که نهادی را پاسدار انقلاب بزرگ اسلامی قرار داد که در همه فراز و فرودهای ۴۴ سال گذشته به زیبایی ایفای نقش کرده است.

هاشمی تصریح کرد: سپاه از آغاز تأسیس در مقابل گروهک‌های ضد انقلاب که برای نابود کردن انقلاب اسلامی سلاح به دست گرفتند و با مردم جنگیدند تا دفاع مقدس و حضور در در عرصه علمی، فناروی، دسترسی به سلاح‌های دفاعی، محرومیت‌زدایی و حضور در مناطق محروم تا تشکیل بسیج با حضور و در جای جای کشور که نیاز بوده، ایفای نقش کرده است.

وی با بیان اینکه وجود سپاه برای دشمنان مایه رعب وحشت و نگرانی و برای طرفداران انقلاب اسلامی مایه امید و آرامش است، تصریح کرد: سپاه در هر مقطعی و در هر جایی که حضور داشته، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده، سپاه زمینه‌ساز تشکیل نیروهای مقاومت در برابر استکبار جهانی در سراسر دنیا بوده است.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد کارآمدی نظام در عرصه‌های مختلف است، افزود: سپاه هم در عرصه دفاعی، هم در عرصه عمران، آبادانی و سازندگی و در عرصه‌های مختلف بهترین کارایی را از خود به نمایش گذاشته است.

وی تأکید کرد: روحیه معنوی و جهادی که در سپاه پاسداران وجود دارد روحیه عالی، تکلیف‌گرایی و ولایت‌مداری است و سبزپوشان این نهاد برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری با آغوش باز از همدیگر سبقت می‌گیرند.

هاشمی با بیان اینکه امام راحل فرمودند که اگر سپاه نبود کشور نبود،گفت: مردم ما باید قدردان این نعمت باشند، شهدای گرانقدر سپاه بهترین سند این سخنان امام راحل هستند که برای دفاع از کشور از جان خود گذشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار