مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌ شرقی:

حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس حداقل وظیفه ما در مقابل خون شهدا است

«رضایی» گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس و مقاومت حداقل وظیفه ما در قبال خون شهدا و امام شهداست و این نیاز به همت جهادی و تلاش شبانه روزی دارد.
کد خبر: ۵۸۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ - 25April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «اکبر رضایی» مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی، ضمن حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس آذربایجان‌ شرقی و بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌ مقدس استان، اظهار داشت: فرهنگ دفاع‌ مقدس غنی و بسیار ارزشمند است که باید به خوبی تبیین و تشریح شود.
 
رضایی با تاکید بر اینکه نباید ارزش‌ها و اقدامات دوران دفاع‌ مقدس به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: برای حفظ ارزش‌های آن دوران طلائی باید قدم‌های بزرگی برداشته شود و باید از حداقل امکانات بیشترین استفاده را ببریم.
 
مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌ شرقی با اشاره به اینکه نتوانسته‌ایم از فضای دفاع‌ مقدس بهره کافی را ببریم، افزود: از تمامی فرصت‌ها باید در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا به نحو احسن استفاده کنیم.
 
وی ضمن تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، خاطرنشان کرد: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس و مقاومت حداقل وظیفه ما در قبال خون شهداء و امام شهداست و این نیاز به همت جهادی و تلاش شبانه روزی دارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار