مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان اجرا می‌شود

«احمدی» از اجرای ۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته و کار و کارگر و روز بسیج کارگری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹ - 25April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ «یحیی احمدی» مسئول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر و روز قشر بسیج کارگری با اشاره به نقش محوری کارگران در اقتصاد و تولید کشور، اظهار داشت: کارگران از بدو انقلاب تا پس از به ثمر رسیدن آن همراه و در کنار دیگر اقشار مردم فعالیت‌های چشمگیری داشتند و با تقدیم هزاران شهید یکی از یاوران همیشگی انقلاب اسلامی ایران بودند و در جنگ تحمیلی هشت ساله نیز اهمیت حضور خود را نشان دادند.

مسؤول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه پیگیری و حل مشکلات قشر کارگر رسالت اصلی بسیج کارگران و کارخانجات است، گفت: بسیج کارگری باید به عنوان محور ارتباط و تعامل قشر کارگر و کارفرما نقش آفرینی کند و با احصاء مشکلات حوزه کار و کارخانجات، راه‌حل‌های اجرایی را تدوین و به مسئولان ارائه دهد.

وی در ادامه از اجرای ۲۵ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته کار و کارگر و قشر بسیج کارگران و کارخانجات در سال جاری به همت شرکای اجتماعی جامعه کار و تولید در این استان خبر داد.

احمدی با اشاره به مهمترین برنامه‌های این هفته افزود:پویش کارگر ایرانیم همزمان با سراسر کشور برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوگیری از سوء استفاده دشمنان از موضوعات کارگری و کارفرمایی با هدف استحکام ستون‌ها و پایه‌های اصلی کشور و در راس افزایش تولید برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجاندر پایان تصریح کرد:فضاسازی محیطی ۵۰ پایگاه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و نیز برگزاری یادواره شهدای کارگری استان زنجان از مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها