تقدیر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از زحمات فرمانده لشکر 16 زرهی استان

اسمعیلی از زحمات فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، طرح سپاس و ارائه خدمات موثر به جامعه ایثارگران تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۸۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ - 26April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل، «اسلام رجبعلی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و «فاطمه نسخه‌چی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با امیر سرتیپ‌دوم ستاد «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین دیدار کردند.

طی این دیدار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از زحمات فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در اجرای برنامه‌های ترویجی از جمله هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار، ارائه خدمات موثر به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و دیدار با این قشر معظم جامعه قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: ارتش همیشه در صحنه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های اسلام و خاک کشور و خدمت به آحاد جامعه پیشتاز است.

این مقام مسئول افزود: همچنین این نهاد انقلابی همیشه یار و یاور بنیاد بوده و نقش موثری را در اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته و دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: باید تعاملات و همکاری‌های بنیاد و ارتش بیش از گذشته تقویت شود تا برنامه‌های فرهنگی موثرتری در سطح جامعه برگزار شود.

در ادامه دیدار، امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمد شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وظیفه خود می‌دانیم و در این راستا از انجام هر کاری کوتاهی نخواهیم کرد.

وی افزود: ارتش در اجرای برنامه‌های فرهنگی همیشه در میدان است و تلاش خواهد کرد این برنامه‌ها را باکیفیت برگزار کند.

در ادامه این دیدار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و تندیس هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار از زحمات فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار