معاون سیاسی استاندار همدان:

استان همدان پیشگام تکریم از خانواده شهدا است

«رضانیا» با بیان اینکه نباید اجازه دهیم خانواده ایثارگر و شاهد مغفول واقع شوند، گفت: استان همدان پیشگام تکریم و تقدیر از خانواده شهدا است.
کد خبر: ۵۸۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹ - 26April 2023

استان همدان پیشگام تکریم از خانواده شهدا است.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: ایجاد ارتباط و تعامل بین مردم و خانواده‌های معظم شاهد باید بیشتر از پیش باشد.

وی با بیان اینکه تحول در برنامه‌های فرهنگی و کنگره‌های شهدا در دستور کار قرار گیرد، افزود: تأکید رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی همواره بر تحول در امور و نگاه تحول‌محور بوده است.

معاون سیاسی استاندار همدان خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران، امین مردم هستند و به میدان آمدن آنها باعث افزایش انگیزه و امیدآفرینی در مردم می‌شود. شهدا متعلق به همه‌ی جامعه هستند و همه‌ی ما یک جامعه واحد هستیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۵ هزار دیدار با خانواده شهدا انجام شده است، تصریح کرد: دیدار و تکریم خانواده شهدا از وظایف ما است و تردید نداشته باشید جامعه به وجود خانواده شهدا نیاز دارد.

رضانیا با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدا در سال ۱۴۰۲، بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی در استان است، یادآور شد: طرح سپاس برای تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، یک اتفاق خوب است و مدیران باید در طرح سپاس پیشگام باشند.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم خانواده ایثارگر و شاهد مغفول واقع شوند، خاطرنشان کرد: بیش از هزار یادواره شهدا در مدارس استان برگزار شده است و استان همدان پیشگام تکریم و تقدیر از خانواده شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها