رئیس جمهور در بدو ورود به خوزستان؛

هدف از سفر ما به خوزستان حضور میدانی در استان تا رفع کامل مشکلات است

رئیسی گفت: هدف از سفر ما به خوزستان این است که با افتخار و به صورت میدانی در جمع مردم عزیز این استان حضور داشته باشیم و پیگیر مصوبات سفرهای پیشین و مطالبات آن‌ها تا رفع کامل مشکلات باشیم.
کد خبر: ۵۸۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱ - 27April 2023

هدف از سفر ما به خوزستان حضور میدانی در استان تا رفع کامل مشکلات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سید «ابراهیم رییسی» رئیس جمهور کشورمان دقایقی پیش با هیات همراه در بدو ورود به فرودگاه دزفول از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس جمهور در بدو ورود به خوزستان در جمع اصحاب رسانه هدف از سفر خود به استان را پیگیری برای رفع مشکلات موجود دانست و اظهار داشت: خوزستان در دوران دفاع مقدس توانست خدمت بزرگ، تاریخی و صادقانه‌ای به کشور ارائه دهد.

وی افزود: سلام به همه شهدایی که در این آب و خاک برای عزت و سربلندی ایران اسلامی جانشان را فدا کردند. استانی که میزبان ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس بوده نباید همچنان دچار مشکلاتی نظیر آب و فاضلاب یا بیکاری باشد.

رئیسی گفت: هم نماینده ولی فقیه در استان، هم استاندار خوزستان، هم علما و نمایندگان مردم و خوزستانی هایی که در دولت هستند، مشکلات استان را بارها بیان کرده‌اند اما هدف از سفر ما به خوزستان این است که با افتخار و به صورت میدانی در جمع مردم عزیز این استان حضور داشته باشیم و پیگیر مصوبات سفرهای پیشین و مطالبات آن‌ها تا رفع کامل مشکلات باشیم.

شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد غیر فعال خوزستان در دزفول، افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن راه آهن اهواز به اندیمشک، افتتاح طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، افتتاح طرح‌های آبرسانی به چند روستا و بازدید مانیتورینگ طرح انتقال آب غدیر، افتتاح پالایشگاه هویزه، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور و اعضای هیئت دولت به خوزستان است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار