رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و حوزه‌های علمیه خواهران

بختیاری گفت: کمیته امداد و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با هدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق و راه‌اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۵۸۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 29April 2023

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و حوزه‌های علمیه خواهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیدمرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: این تفاهم‌نامه با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ نیکوی احسان و نشر سنت‌های حسنه و ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی به امضا رسید.

بختیاری افزود: همکاری در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و پویش‌های مردمی کمیته امداد از دیگر اهداف مورد پیگیری در این تفاهم‌نامه است.

رئیس کمیته امداد مشارکت در ترویج سنت‌های زکات و قرض‌الحسنه را از موارد مورد تاکید در تفاهم‌نامه با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران دانست و ادامه داد: به این منظور راه‌اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، پیشنهاد شده است.

وی اظهار داشت: همچنین از ظرفیت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در تأمین نیرو‌های مشاوره و مددکاری بهره‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار