مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس:

جشنواره ملی «ایده‌پردازان جوان دانشجو» در فارس برگزار می‌شود

«یوسفی» از برگزاری نخستین جشنواره ملی «ایده‌پردازان جوان دانشجو» در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: جشنواره ملی «ایده‌پردازان جوان دانشجو» با هدف دریافت ایده‌های ناب و جدید مخاطبان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ - 29April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «سعید یوسفی» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری نخستین جشنواره ملی «ایده‌پردازان جوان دانشجو» در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: جشنواره ملی «ایده‌پردازان جوان دانشجو» با هدف دریافت ایده‌های ناب و جدید مخاطبان برگزار خواهد شد.

وی افزود: بسیج دانشجویی استان فارس با توجه به محوریت برگزاری تعداد ۱۲۰ پیش یادواره شهدای دانشجوی دانشگاهی در این اجلاسیه و با هدف دریافت ایده‌های ناب و جدید مخاطبان اقدام به طراحی برنامه‌ای با عنوان جشنواره ملی «ایده‌پردازان جوان دانشجو» با موضوع خلاقیت در برگزاری یادواره شهدای دانشگاهی کرده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: جشنواره ایده‌پردازان جوان دانشجو با هدف برنامه‌ریزی دقیق، هدفمند و متناسب با علاقه و ذائقه مخاطبان جوان دانشجو طراحی شده که با برگزاری کارگاه توجیهی آموزشی توسط اساتید مطرح و برجسته کشوری و استانی همراه است.

یوسفی تصریح کرد: شیوه برگزاری جشنواره با بارگذاری کلیپ کوتاه تصویری از ایده شرکت‌کنندگان در سایت آپارات، به منظور بررسی تعداد بازدید مردمی و کسب امتیاز لازم و ارسال لینک آن به دبیرخانه جشنواره واقع در قرارگاه نور ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس است.

وی بیان کرد: به ۵ نفر برتر جشنواره جوایز نفیسی اهدا می‌شود و به همه شرکت‌کنندگان مدرک معتبر شرکت در کارگاه ایده‌پردازی اعطا و در باشگاه ایده‌پردازان قرارگاه نور ناحیه بسیج دانشجویی فارس عضو خواهند شد.

یوسفی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در جشنواره تا ۱۲ اردیبهشت سال جاری است، ادامه داد: زمان برگزاری کارگاه آموزشی نیز چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه سال  ۱۴۰۲ است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس اضافه کرد: شماره تماس مجازی ایتا ۰۹۰۲۱۳۹۲۸۷۸  برای ثبت‌نام در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار