پناهیان: فیلم «غریب» را حتماً ببینید

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید براینکه توصیه می‌کنم فیلم «غریب» را حتماً ببینید، گفت: وقتی شهید بروجردی بر دستان آن فرمانده ارتشی شهید بوسه می‌زند، بسیار تاثیرگذار و باشکوه است.
کد خبر: ۵۸۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ - 30April 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علیرضا پناهیان» استاد حوزه و دانشگاه در مراسم تشییع شهید ارتشی و ارمنی تازه تفحص شده، شهید «جانی بت اوشانا» به فیلم سینمایی غریب اشاره کرد و اظهار داشت: اخیراً فیلم سینمایی غریب را دیدم، فکر می‌کردم این فیلم صرفا برای شهید بروجردی است که فرمانده سپاه بوده‌اند. ولی انصافاً شخصیت ارتشی‌ شهید نصرت‌زاد که در این فیلم از او تقدیر شد، بسیار زیبا و باصلابت بود. وقتی شهید بروجردی بر دستان آن فرمانده ارتشی شهید بوسه می‌زند، بسیار تاثیرگذار و باشکوه است.

وی تصریح کرد: فرقی بین سپاه و ارتش در دفاع از وطن نیست، سپاه هم خیلی حماسه آفرید و نقش شهید بروجردی در نجات ایران از تجزیه بی‌بدیل است. ولی در این فیلم غربت ارتش هم در آن دوران بحران به سهولت دیده شد؛ ارتشی که حماسه آفرید.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: بعضی از کلمات را در آن بحران کردستان باید از زبان یک فرماندۀ ارتشی می‌شنیدیم؛ خیلی فیلم قابل تقدیری است.

پناهیان گفت: واقعاً من از دست‌اندرکاران و تولیدکنندگان این اثر فاخر که یکی از آثار به‌یادماندنی در تاریخ سینمای دفاع مقدس خواهد بود، تشکر می‌کنم. این فیلم را حتماً ببینید. هم غربت و مظلومیت مردم کردستان و هم حماسه‌سازی آنها به خوبی روایت شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار