معاون آموزشی دانشگاه کردستان خبر داد؛

برگزاری جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی در دانشگاه کردستان

«رزاقی» گفت: جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی سه سال است که به صورت مستمر در دانشگاه کردستان همزمان با هفته معلم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ - 02May 2023

برگزاری جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی در دانشگاه کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمد رزاقی» معاون آموزشی دانشگاه کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی سه سال است که به صورت مستمر در دانشگاه کردستان همزمان با هفته معلم برگزار می‌شود.

وی افزود: در ۲ سال گذشته جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی بیشتر به صورت مجازی برگزار می‌شد و مهمانان و سخنرانان کلیدی از سایر نقاط کشور نیز علاوه بر مهمانان داخلی دانشگاه کردستان در این جشنواره حضور داشتند.

معاون آموزشی دانشگاه کردستان یادآور شد: برگزاری حضوری جشنواره در هفته معلم سال جاری باعث می‌شود که همکاران حاضر در دانشگاه بیش از سال‌های گذشته در این جشنواره حضور داشته باشند.

رزاقی ادامه داد: به طور قطع برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند بر ارتقا سطح کمی و کیفی آموزشی دانشگاه کردستان بسیار تاثیرگذار باشد.

وی بیان داشت: امسال بنا را بر این گذاشته‌ایم که همکاران و اساتید دانشگاه ایده‌های خود را در این جشنواره در راستای کمک به ارتقا سطح آموزشی به اشتراک بگذارند.

سومین جشنواره تدریس خلاق در آموزش عالی از روز گذشته شروع شده و امروز نیز در تالار خیام دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار