کارگاه شعر «شب‌های پروانه‌ای» به خانه سیمین و جلال رفت

کارگاه شعر «شب‌های پروانه‌ای» که زیر نظر ناصر پروانی سال‌ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شد، در خانه سیمین و جلال می‌شود.
کد خبر: ۵۸۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱ - 02May 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کارگاه شعر «شب‌های پروانه‌ای» که زیر نظر ناصر پروانی سال‌ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همت کانون‌های فرهنگی و جهاد دانشگاهی در حال برگزاری ماهانه برقرار می‌باشد،  هفدهم اردیبهشت در خانه موزه سیمین و جلال مهمان شعرخوانی پروانه‌ها می‌شود در این کارگاه ضمن شعرخوانی دانشجویان، تدریس مباحث مرتبط به شعر انجام می‌شود.

براساس این گزارش جشنواره ملی شعر «قصه عشاق» با محوریت بزرگداشت شهید دانشمند محسن فخری‌زاده با همکاری دانشگاه شهید بهشتی، جهاد دانشگاهی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و چندین نهاد و سازمان دیگر از جمله اتفاقاتی است که به دبیری ناصر پروانی برگزار می‌شود.

شب‌های پروانه‌ای مهمان خانه سیمین و جلال می‌شود

دبیرخانه دائمی این جشنواره در دانشگاه شهید بهشتی دایر شده است و تا ۲۲ اردیبهشت سال جاری مهلت جمع‌آوری آثار خواهد بود که بعد از سه مرحله داوری، اختتامیه سوم خرداد در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهدشد.

به گفته دبیر، این جشنواره دانشجویی است و در کارگروه فنی و اجرایی از دانشجویان استفاده شده است و در داوری نهایی با اساتید بنام همکاری خواهد شد. اساتیدی مانند رضا عبدالهی، هادی خورشاهیان، علی داودی و سعید بیابانکی با این جشنواره همکاری می‌کنند و دیگر اساتید به آنها اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها