دیدار دیپلمات ایرلندی با معاون سیاسی وزارت امور خارجه در تهران

معاون دبیرکل و مدیرکل سیاسی وزارت امور خارجه ایرلند که برای برگزاری سومین دور مشورت‌های سیاسی به تهران سفر کرده، با علی باقری معاون وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۵۸۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ - 04May 2023

دیدار دیپلمات ایرلندی با علی باقری در تهرانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خانم «سونیا هایلند» معاون دبیرکل و مدیرکل سیاسی وزارت امور خارجه ایرلند و هیأت همراه که به‌منظور برگزاری سومین دور مشورت‌های سیاسی در سطح مدیران کل وزارتخانه‌های امور خارجه دو کشور به تهران سفر کرد، در پایان این مشورت‌ها با «علی باقری» معاون سیاسی وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این ملاقات طرفین در باره موضوعات مورد علاقه دوجانبه و راه‌های رفع موانع و گسترش مناسبات، همچنین مهمترین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی بحث و تبادل نظر کردند.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، در پاسخ به تماس تلفنی «مایکل مارتین» وزیر امور خارجه جمهوری ایرلند درباره مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور با وی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد و ضمن تبریک به وزیر امور خارجه جدید ایرلند، ابراز امیدواری کرد با حضور وی در این جایگاه، شاهد رشد و گسترش هر چه بیشتر مناسبات دو کشور باشیم.

وزیر امور خارجه از آمادگی ایران برای برگزاری دور جدید رایزنی‌های سیاسی بین دو کشور خبر داد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها