معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان البرز:

همایش تبیین بین‌المللی رسا در البرز برگزار می‌شود

عسگرپور گفت: همایش تبیین بین‌المللی رسا با مشارکت حوزه سواد آموزی و دانشگاه آزاد اسلامی در البرز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 07May 2023

همایش تبیین بین المللی رسا  در البرز برگزار می‌شودبه گزارش دفاع­‌پرس از البرز، «رویا عسگرپور» معاون سواد آموزی آموزش و پرورش البرز امروز در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی همایش تبیین بین المللی رسا با مشارکت حوزه سواد آموزی و دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: همایش تبیین فراخوان بین المللی رسا هفته اول خرداد در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار می‌شود.

وی از حمایت‌های دانشگاه  در راستای  اشاعه و ترویج فراخوان بین المللی رسا  قدر دانی کرد و افزود:  استان دارای ظرفیت بزرگی در انجام کار‌های پژوهشی و تحقیقاتی است.

وی ادامه داد: این نشست  هم برای برنامه ریزی و جذب حداکثری  مشارکت صاحبان ایده در نخستین فراخوان بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید در دستور کار قرار گرفت.

عسگر پور عنوان کرد: باید مطابق با شرایط بومی و محیطی استان برای ریشه کنی بیسوادی حرکت کنیم که این امر مستلزم استفاده از خرد جمعی و ظرفیت‌های صاحبان اندیشه‌های فعالان عرصه تعلیم و تربیت استانی است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در جلسه تبیینی که در اوایل خرداد با حضور اعضای هیئت‌های علمی و اساتید دانشگاه‌های استان، مجموعه‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها و شتاب دهندگان حوزه سوادآموزی بزرگسالان برگزار می‌گردد، شاهد طرح‌ها و ایده‌های ناب برای پیشبرد اهداف سوادآموزی در استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار