یادداشت/ سعید شهرابی فراهانی

سالیوان دنده عقب خود و آمریکا را چک کند

از گذاشتن دست صهیونیست‌ها یعنی حمله به تأسیسات هسته‌ای؟ یا فلان و بهمانی که گفتنش جرأتی می‌خواهد که در شما نیست؟ اگر می‌خواهید بازی را پیچیده کنید، ایرانی‌ها مشکلی ندارند. قبل از هر اقدام، دکمه «دنده عقب» را چک کنید.
کد خبر: ۵۸۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ - 07May 2023

سالیوان دنده عقب خود و آمریکا را چک کندگروه بین‌الملل دفاع‌پرس - سعید شهرابی فراهانی، مدیر مرکز پژوهشی و مطالعات انجمن بین المللی ضدصهیونیستی؛ جناب سالیوان! مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا اخیرا اعلام کرده که دست صهیونیست‌ها را در مقابل ایران بازخواهید گذاشت؛ نکته‌ای قابل تأمل است. هرچند که چه شما این مطلب را می‌گفتید یا نمی‌گفتید؛ در تهران روی سناریوی «حنا» و «پوست گردو» کار شده و می‌شود.

از گذاشتن دست صهیونیست‌ها یعنی حمله به تأسیسات هسته‌ای؟ یا فلان و بهمانی که گفتنش جرأتی می‌خواهد که در شما نیست؟

اگر می‌خواهید بازی را پیچیده کنید، ایرانی‌ها مشکلی ندارند. قبل از هر اقدام، دکمه «دنده عقب» را چک کنید. هشدار: اگر فرماندهی مرکزی ایالات متحده علاقه دارد تا منطقه را از عرصه درگیری‌های نیابتی خود (از طریق شرکت‌های پیمانکاری نظامی - امنیتی و رژیم صهیونیستی)، تبدیل به میدان نبرد جنگ‌افزار‌های بکند بسم‌الله. پیشنهاد جبهه مقاومت برای میدان مصاف و زورآزمایی تل‌آویو و حیفا است. امید است که به موقع بر سر قرار حاضر شوند و جا نزنند.

ناگفته نماند که این اعتراف ناخواسته یعنی اینکه آمریکای جنایتکار مسئول همه اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه افراد و تاسیسات هسته‌ای ایران بوده است که البته باید عواقب آن را بپذیرد.

دوگانه سازی‌های آمریکا که برخی اعضای رده بالای دولتی آنرا بیان می‌کنند بخشی از برنامه‌های آنان برای فشار حداکثری است البته همان طور که سنگ باران گروه هایى از پرندگان، ابرهه را شکست داد ایالات متحده آمریکا و ایادی آن هم باید در برابر جمهوری اسلامی ایران خود را به شکست عادت دهند.

کلامی هم خطاب به صهیونیست‌ها باید گفت؛ آن‌ها نباید از یاد ببرند که دوام تار عنکبوتی رژیم صهیونیستی خیلی وقت است کم شده و در آستانه پاره شدن است و در روز‌ها و هفته‌ها و ماه‌ها آینده دیگر اثری از آن نخواهیم دید با این حال صهیونیست‌ها با ایجاد حاشیه و تفرقه افکنی تلاش می‌کنند از زنده بودن خود خبری بدهند.

باید با تبیین جنگ شناختی ذهن نسل‌های جدید را نسبت به حقایق آشنا کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار